"Skákala opička"

3.5K 290 33
                                    

Harry

Musím nějak zařídit aby se do mě zamiloval....aby mi věřil a řekl mi všechno co by mi mohlo pomoct. Musel jsem uznat, že je vážně hezký a když chce tak i sexy, ale nic víc.

Sešel jsem po schodech dolů a rozhlédl se. Už mi docházeli nápady kde by to mohlo být...kdybych aspoň věděl co přesně hledat.

Poškrábal jsem se vzadu na hlavě a rozešel se po chodbě. Zamračil jsem se a podíval se na dveře od sklepa. Tam jsem ještě pořádně nebyl. Chytl jsem kliku a pokusil se otevřít, ale bylo zamknuto. "Kurva" zabručel jsem a několikrát za kliku trhl, ale nic.

Opřel jsem si čelo o dveře a nespokojeně mlaskl. Musím najít něco čím bych ty dveře otevřel. Odrazil jsem se rukama od dveří a rozešel se do kuchyně kde jsem začal prohrábavat všehny skříňky a šuplíky dokud jsem nenašel co jsem potřeboval.

Přešel jsem ke dveřím a strčil nožík a sponku do dveří pomalu s nimi otáčejíc dokud jsem neuslyšel cvaknutí. Strčil jsem si věci do kapsy a otevřel dveře. Zašmátral jsem rukou po vypínači a rozsvítil.

Měli hezký sklep. Nebyl to takový ten strašidelný se dřevěnýma vrzajicíma schodama a  smardem. Měli ho hezky zrekonstruovaný. Sešel jsem po kamených schodech s kobercem až dolů a rozhlédl se.

Byl tady gauč, pračka, sušák a velká knihovna přes jednu celou zeď. Byla to zvláštní knihovna. Byla na 3 díly, ale zároveň spojená. Přešel jsem k ní a začal si prohlížet knížky. Byly tady snad všehny knihy na které jsem si jen mohl vzpomenout. Od každého něco.

"Skákala opička?" Uchechtl jsem se když jsem si přečetl hřbet jedné knihy. Natáhl jsem ruku a chtěl jí vytahnout, ale to by se ze zhora nesměli ozvat kroky a Louisův hlas.

Stáhl jsem ruku a vyšel po schodech nahoru. Zhasl jsem a zavřel dveře. "Jsem dole!" Zavolal jsem a šel do kuchyně.

Opřel jsem se o linku na co do kuchyně vešel ospalý Louis. Musel potom na chvilku usnout. "Hledal jsem tě" šeptl na co se začal červenat...jo tohle bylo sakra roztomilé.

"Pročpak?" Zeptal jsem se a za bok si ho přitáhl k sobě usmívajic se nad jeho tichém zalapání po dechu. "Já....uhm" pokrčil rameny a zvedl na mě ty jeho modré oči.

Bože....byl vážně krásný ať jsem si to chtěl nebo nechtěl připustit. "Bylo ti smutno?" Nadzvedl jsem několikrát s úšklebkem obočí a dal mu pramínek vlasů za ucho.

"Možná" špitl až jsem ho skoro neslyšel a přešlápl nervózně z nohy na nohu. Chytl jsem ho a jedním pohybem ho vysadil na linku smějíc se nad jeho ženským vypísknutím. "Nesměj se mi" zakňučel a založil si ruce na hrudníku.

"Když ty si tak rozkošný" zaculil jsem se a stoupl si mezi jeho nohy pokládajic si ruce na jeho stehna.
"Nejsem rozkošný" vydechl a uvěznil svůj ret mezi zuby.

Tohle dělal často...hodně často..možná mu to pomáhalo se stresem nebo chtěl jen vypadat roztomile sexy....no ať to bylo tak nebo tak, děsně mě to rajcovalo.

Vyjel jsem pomalu prsty po jeho stehnech sledujic jeho sklopený obličej. Koukal na moje ruce jak pomalu klouzaji po jeho pokožce nahoru a čím víš byly tím se jeho dech stával víc nepravidelným.

Bylo to tak zvláštní pozorovat jak na mě jeho tělo reagovalo...vždycky to bylo jinak. Jednou se mu dech zrychlil, podruhé zpomalil, jednou mu naskočila husí kůže a pod mými doteky se chvěl a podruhé se lehce otřásal.

Vyjel jsem palci po jeho vnitřních stranách stehen na co zalapal tiše po dechu a zvedl hlavu koukajíc mi do očí.  Otevřel pusu aby něco řekl ale nedovolil jsem mu to, drze jsem se přitiskl rty na ty jeho lehce mu stiskávajíc jeho stehna.

"Uh" vydechl a omotal mi ruce kolem krku. Vítězně jsem se usmál a začal rty pohybovat proti němu. Přitáhl jsem si ho za stehna na kraj linky aby se mě dotýkal celým tělem.

Chytl jsem ho za boky na co se mi jeho nohy omotali kolem pasu. Líbal jsem ho jak nejlépe jsem mohl a musím uznat že mi to moc dobře oplácel.

Chytl jsem ho pod stehny a nesl ho na gauč. Povalil jsem ho na něj a přitiskl se rty na jeho krk. "Harry" vydechl a zaklonil hlavu.

"Oplatíš mi to babe?" Zeptal jsem se a skousl jeho laluček. "C-cože?" Zakoktal a vyděšeně se na mě podíval. "Vykouři mi" šeptl jsem mu do ucha na co se pode mnou napnul. "Nechci to dělat" řekl a vysoukal se z pode mě.

"Proč?" Zamračil jsem se. "Nechci" řekl a utekl nahoru. Protočil jsem nad ním očima a prohrábl si vlasy.

Jak malé dětsko

DangerFlower / LSKde žijí příběhy. Začni objevovat