"To bolí"

4K 334 19
                                    

"Pusť mě!" Křikl jsem a začal bušit do dveří. Už mě to tady fakt začínalo vytáčet. Už jsem tady asi 3 dny a on mi nechce říct proč. Nic se mnou nedělá jen mě nechává zamčeného v jeho pokoji.

"Už mě to tady nebaví!" Křikl jsem a kopl do dveří....žádná odezva. "Ugh!" Vydal jsem ze sebe naštvaně a nabručeně si sedl na postel. Já ho tak nesnáším!

Založil jsem si ruce na hrudi a otočil hlavu k oknu když se otevřeli dveře. "Pojď jíst" řekl a nechal otevřené dveře.

Otočil jsem nenápadně hlavu a když tam nestál, vstal jsem z postele, spravil si župan který mám pořád na sobě a rozešel se dolů.

Má plnou skříň oblečení ale nic mi nepujčí...idiot.

Bez jediného slova jsem si sedl na židli a se založenýma rukama koukal z okna. "Hraješ si na uraženého?" Nadzvedl obočí a postavil přede mě talíř.

Stočil jsem pohled na talíř a vzal si do ruky vidličku. "Nemluvíš se mnou?" Uchechtl se, ale když jsem mu ani tak neodpověděl, pokroutil hlavou a sedl si naproti mě.

"Proč se mnou jako nemluvíš?" Ozval se když už jsme dojedli a já nepromluvil ani slovo.

Zvedl jsem hlavu a s nadzvednutým obočím se na něj podíval. "Dokud mi neřekneš proč jsem tady nemám důvod se s tebou bavit pošuku" řekl jsem, vstal ze židle a rozešel se nahoru.

Vlezl jsem do pokoje a s vítězným úsměvem se svalil na postel. Idiot si myslí že mě tady bude držet a já mu ještě poděkuju ne?

"Vstaň jdeme" ozval se jeho přísný hlas ode dveří, ale já se jen otočil zády k němu a zadíval se z okna.

"Fajn" zavrčel a než jsem stihl mrknou chytl mě za zápěstí a jedním pohybem mě postavil. "To bolí" špitl jsem koukajic jak mi jeho silné prsty drtí zápěstí.

"Asi si kurva zapomněl na jaké pozici tady si" zavrčel mi do obličeje a stiskl moje zápěstí ještě víc...a to jsem ani nevěděl že to ještě víc jde.

"Au" fňukl jsem a do očí se mi nahrnuli slzy. "T-to važně moc bolí" pípl jsem rozechvěle a podíval se na jeho naštvaný obličej.

"Jsi jen zkurveně rozmazlený blbeček co si myslí že se všechno točí jen kolem tebe!" vyštěkl a se škubnutím pustil moje zápěstí.

"O-omlouvám s-se" špitl jsem plačtivě, utřel si slzu která se rozhodla utéct ze slzných kanálků a omotal kolem sebe ruce.

"A teď pojď" řekl už klidným ale rázným hlasem. Skousl jsem si ret, aby se mi přestal chvět a rozešel se s ním z domu.

DangerFlower / LSKde žijí příběhy. Začni objevovat