"Nemáš na to právo!"

3.7K 323 14
                                    

Nic si od toho momentu, kdy jsem na něj vytáhl ten nožík, nepamatuju, ale podle faktu, že jsem ležel ve své posteli zabalený až po bradu, jsem usoudil že mě uložil do postele. Za oknem mého pokoje se pomalu rozednívalo. Protřel jsem si obličej a rozhlédl se po pokoji. Nebyl tady. 

Protáhl jsem se, spustil nohy z postele a když se mé holé chodidla dotkla studené podlahy, zvedl jsem se. Přešel jsem k zrcadlu a podíval se na sebe. Měl jsem jen jeho triko, které mi sahalo pod kolena a své boxerky. Chvíli jsem očima prohlížel svůj odraz v zrcadle, na co jsem prudce otočil hlavu ke dveřím když se z pokoje mých rodičů ozvala rána. 

Rozechvěle jsem se nadechl a přešel potichu ke dveřím, které jsem otevřel. Nastražil jsem uši a vykoukl ze dveří na co se ozvala jiná menší rána. Vyšel jsem ze dveří a přešel k těm od ložnice rodičů. Skousl jsem si ret a nakoukl škvírou nezavřenými dveřmi dovnitř. 

"Co tady děláš?" zeptal jsem se nechápavě na co jsem rukou na dveře zatlačil tak aby se celé otevřeli. Nadzvedl jsem obočí koukajíc na něj. "Uklízím ten nepořádek" řekl a zvedl ze země rámeček s fotkou. "Nesahej na to!" vyjekl jsem a rychle přešel  němu berouc mu rámeček z ruky. 

"Co jsem zase udělal špatně?" rozhodil rukama. "Nemáš právo na to sahat! Nemáš právo být v tomhle pokoji!" rozkřičel jsem se na co se mi do očí nahrnuly slzy. "N-Nemáš...právo" vzlykl jsem a přitiskl si rámeček s fotkou rodičů na hrudník nechávajíc si po tváři stéct zadržované slzy. 

"Lou" vydechl lítostivě a vtáhl si mě do hřejivé náruče. "N-neměli p-právo t-to tady t-tahle zničit" rozvzlykal jsem se do jeho mikiny. "Já vím princezno...já vím" šeptal mi do vlasů hladíc mě konejšivě po zádech. "Chtěl jsem to jen uklidit Lou....aby si se na to nemusel koukat" šeptl a odtáhl se. Utřel mi palci slzy na co jsem popotáhl a podíval se na něj. "Ukaž" šeptl a opatrně si ode mě vzal rámeček. "Postavím to na stolek dobře?" zeptal se na co jsem přikývl a protřel si oči.

"Pojď" vzal mě za ruku když postavil rámeček na mamčin noční stolek a vedl mě z pokoje. "Udělal jsem snídani" usmál se. Pousmál jsem se a nechal se vést do kuchyně.

Večer

"Hazz?" Zeptal jsem se když jsem si vlezl do postele zatímco on si sedl na její kraj. "Copak?" pousmál se a pohladil mě po noze. "Lehneš si prosím ke mě?" pípl jsem se sklopenou hlavou. "Rád" usmál se a vstal z postele přetahujíc si triko přes hlavu. 

Zvedl jsem hlavu a očima se zastavil na jeho vypracovaném břiše. Skousl jsem si ret a uhnul pohledem jinam. "Viděl jsem tě" uchechtl se. "Neviděl" namítl jsem a přitáhl si peřinu pod bradu. "Ale ano viděl" ušklíbl se a vlezl si vedle mě na postel. "Nevím o čem to mluvíš" zamumlal jsem a odvrátil od něj hlavu. "Ale ano víš" řekl a prstem mi za bradu natočil hlavu na něj. 

"Koukal si na mě" zaculil se a pohladil mě palcem po spodním rtu. "Nekoukal" zašeptal jsem snažíc se očima nesjíždět na jeho rty.

"Koukal" řekl s lehkým úšklebkem a přiblížil se k mému obličeji. "C-co to....děláš?" Zašeptal jsem chvějícím hlasem. Srdce se mi rozbušilo tak rychle jakoby se chystalo vystřelit z mé hrudi ven a tělo se mi rozechvělo jakoby tady bylo pod nulou. Nikdy jsem se takhle necítil.

"Co myslíš?" Vydechl tiše před mými chvějícími rty, nechávajíc tak na ně narážet jeho dech. Přivřel jsem oči a plítce se nadechl snažíc se uklidnit.

"H-" "Šhh" šeptl, znovu palcem přejel po mém rtu přibližujíc se ke mě a nakonec se svými mekkými polštářky otřel o ty mé. V břiše mi z toho letmého doteku vybouchl ohňostroj a moje rty se rozbrněli takovým způsobem jakoby už nebyly moje.

Zalapal jsem tiše po dechu a rychle se odtáhl. "J-já...uhm" vydechl jsem a lehl si na druhou stranu postele zády k němu. "Dobrou Louisi" zachraptěl na co jsem ucítil jak si lehl vedle mě.

Nic jsem neřekl, přitáhl si peřinu pod bradu a nenápadně si prsty přejel po stále brnících rtech.  Stiskl jsem víčka k sobě a zabořil se do polštáře jak nejvíc to šlo abych zakryl svůj úsměv který se na mých rtech vyrýsoval i přes můj nesouhlas.

DangerFlower / LSKde žijí příběhy. Začni objevovat