"Puklé srdce"

5.1K 401 10
                                    

Po špičkách jsem docupital ke dveřím a chytl klíč abych zamknul....ale moje zvědavost jako vždy vyhrála a já chytl za kliku a jak nejtišeji to šlo jsem otevřel.

Domem se rozezněla další hlasitá rána na co jsem okamžitě dveře zavřel a jedním rychlím pohybem zamkl.

Panebože Panebože!  Někdo tady je! Přeběhl jsem potichu k svému telefonu a podíval jsem se na hodiny. "Sakra" zaklekl jsem potichu a ryhle se rozhlédl po pokoji kam bych se mohl případně schovat.

Mamka s taťkou přijedou asi až za hodinu...bože co budu dělat?! Přeběhl jsem k oknu a otevřel ho. "Bože to je víška" zamumlal jsem roztřeseně.

Tak jo sakra seber se! Je to tvůj dům tak něco popadni a běž tam!

Křičelo na mě moje podvědomí ale já se ani nehl....jediné co jsem mohl bylo poslouchat co se dole děje.

Moje srdce se roztlouklou ještě rychleji když se ze schodů ozvali kroky směrující ke mě. 

Zakryl jsem si dlaní pusu a přestal dýchat koukajíc na svoje dveře. Umřu...dneska určitě umřu!

"Kurva" ozval se tichý hlas zpoza dveří. Otočil jsem hlavu z okna a viděl mamku s taťkou jak míří do domu. Jsem zarcháněný!

Ozvali se rychle míříci kroky dolů a já rychle přešel ke dveřím. Potichu jsem odemkl a vykoukl ze dveří na co se ozval vystřel. "Panebože!" Vyjekl jsem tiše a vyběhl ze dveří.  Kde taťka mohl vzít zbraň?

"Ne prosím!" Ozval se mamčin prosící hlas a s dalším výstřelem mi puklo srdce.

DangerFlower / LSKde žijí příběhy. Začni objevovat