Öncelikle merhaba! Bu sizin için kafa karıştırıcı bir bölüm olabilir ama ilerleyen bölümlerde herşeyi daha iyi anlayacaksınız. Bu biraz kısa bir bölüm oldu ve dişinizin kavuğuna yetmeyeceğini biliyoruz. Bu yüzden diğer bölüm hazırda bekliyor.
Bölüm sınırı 140 vote ve 70 yorum. Sınır geçer geçmez bölümü paylaşacağız. Gizemli çocuğun kim olduğuyla ilgili tahminlerinizi merak ediyoruz ve bilenlere bölüm ithaf edeceğiz. İyi okumalar...
Gizemli çocuğun ağzından:
Motorumu bir köşeye park ettim ve Aleyna'nın beni göremeyeceği bir yerde saklanıp, onu izlemeye devam ettim. Aleyna tam eve girmek üzereyken duraksadı. Oldukça şaşırmış görünüyordu. Telefonunu kulağına koyup, bir şeyler söylemeye başladı. Aramızdaki mesafe oldukça fazlaydı ve ne söylediğini ya da kiminle konuştuğunu bilmemek beni deli ediyordu. Arkasını dönüp, sinirle benim olduğum tarafa doğru yürümeye başlayınca, korkuyla ceketimin kapişonunu iyice çektim. Sanırım bu sıcakta ceket giymek, kendimi daha çok ele vermemi sağlıyordu. Ama yapacak bir şey yoktu.
Aleyna daha birkaç adım atmıştı ki önünde siyah bir araba durdu. Ardından içinden şu son zamanlarda kızların yanında sürekli gördüğüm çocuklardan biri indi. Her zamanki gibi Aleyna'yla tartışmaya başlaması üzerine derin bir iç çektim. Bu çocuk diğerinin aksine sürekli Aleyna'nın etrafındaydı ve benim minik elmalı turtamın sinirlerini zıplatıyordu. Ama benim bu gerizekalının sinirlerini zıplatacağım günler de gelecekti. İşte o günleri iple çekiyordum.
Uzun bir tartışmanın ardından, Aleyna çocuğun arabasına bindi. Neden bu gerizekalının arabasına biniyordu ki? Tekrardan motoruma atladım ve bu sefer arabayı takip etmeye başladım. Uzun bir yolculuğun ardından araba Yedigöller'in önünde durdu ve Aleyna kapıyı açıp arabadan indi. Koşarak bir tarafa yöneldiğinde Ece ve şu diğer gerizekalı, görüş alanıma girdi. Neden sürekli kızların etrafındalardı? Bu, onları öldürmek istememe sebep oluyordu!
Tartışarak tekrar arabaya döndüler. Arabaların önünde de uzunca bir süre tartıştılar. Onları duyamıyordum fakat hareketlerinden, hangi arabaya bineceklerini tartıştıkları belliydi. Çocukların kim olduğunu acilen öğrenmeliydim yoksa kafayı yiyecektim.
Uzunca bir tartışmanın ardından hepsi aynı arabaya bindiler. Dikkatimi çeken şey Aleyna'nın yine ön koltuğa oturması olurken, sinirlerim iyice tavan yaptı. Şuan oraya gidip, şu çocukları dövmek istiyordum fakat Aleyna'nın karşısına çıkmak için henüz erkendi. Gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım. Ardından ceketimi çıkardım ve motorun bagajından bir şapka çıkarıp kafama taktım. Etraflarında uzun süre aynı kıyafetlerle durmam, beni fark etmelerine sebep olabilirdi. Bu yüzden kılık değiştirmeliyim ki, dikkat çekmeyeyim.
Tekrardan motora atladım ve onları takip etmeye başladım. Anlaşılan bugün yorucu bir gün olacaktı. Sert ve gıcık görünümlü olan çocuk arabayı bir yere park edip, arabadan indi. Onun arkasından Ece ve diğerleri de indi. Yavaş adımlarla yürüdüler ve Burger King'e girdiler. Şimdi de bu çocuklarla randevulaşıyorlar mıydı? Bu saçmalıktı!
Adımlarımı hızlandırdım ve Burger King'in camından onları izlemeye başladım. Aleyna ve sert görünümlü çocuk bir masaya otururken, Ece ve diğer çocukta sipariş vermeye gittiler. Birkaç saniye durdum ve Aleyna'yı izledim. Ne zamandır onu bu kadar yakından izlemiyordum ve şuan bu kadar yakınımda olması, beni mutlu ediyordu. Belki şuan beni görse arkasına bakmadan kaçardı fakat her ne kadar belli etmese de, beni içten içe sevdiğini biliyordum.
Telefonum titrediğinde aniden ürktüm ve elime aldım. Bildirimin Connected'dan gelmesiyle sevindim. Hızla tuş kilidini açıp siteye girdim. Mesaj Aleyna'dandı. Bu sitede anonim olarak ona mesaj atıyordum ve onun kim olduğumdan haberi bile yoktu. Üstelik bir aydır da konuşuyorduk. Sanırım kim olduğumu bilmemesi, beni avantajlı hale getiriyordu. Aleyna'nın maceraperest ruhu ve gizemden hoşlanması işimi kolaylaştırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Peşimizde
ChickLitAleyna, lacivertti. Mavi kadar sıcak ama yaşadıkları onu kararttı. Lacivert otoritenin rengidir. Aynı zamanda uyum ve başarıyı temsil eder. Arkadaşlık ilişkileri ve hayatında başarılı olan Aleyna'yı en iyi tanımlayan renk budur. Ece, pembeydi. Onun...