13.Bölüm: Hıçkırıklar

2.2K 653 131
                                    

Herkese yeniden merhaba. Henüz sınırın geçmemesine rağmen sizin için bölümü paylaştık.Dört votenin aramızda lafı olmaz. Bu seferki biraz uzun bir yazar notu olacak şimdiden söyleyeyim ama okumadan geçmeyin çünkü sürekli söylenen bir şeyi açıklığa kavuşturacağız.

Çiftler.

Sürekli gelen yorumlar "Her hikayede Bad boy + Bad girl ve Şapşik oğlan+ Şapşik kız birlikte oluyor!", "Ece ve Berke birlikte olsun...", "Mete ve Aleyna beraber olmalı..." gibi yorumlar geliyor.

Öncelikle şunu açıklığa kavuşturalım kötü insan ya da iyi insan yoktur. Her kötünün içinde bir iyilik, bir masumiyet vardır ve her iyinin içinde de bir kötülük, fesatlık vardır. İnsanları bu şekilde ayırmak çok yanlış.

Daha sonra gelelim çiftlerimize, biz en başında da kendi yaşadığımız olaylar olduğunu yani karakterlerin biz olduğumuzu söylemiştik. Biz hikayeyi ilk yazmaya başladığımızda kendimiz için birer erkek karakter yaratma kararı aldık. Ben daha şapşik ve komik erkeklerden hoşlandığım için Mete'yi yarattım. Aleyna'ysa daha sert ve otoriter erkeklerden hoşlandığı için Berke'yi yarattı. Ortada bir Wattpad klişesi yok. Mete benim, Berke ise Aleyna'nın hoşlandığı erkek modeline göre yaratıldı. Biz karakterlerimize gerçekten aşığız ve çiftleri değiştirmeye hiç niyetimiz yok.

Size ve gelen yorumlarınıza saygı duyuyoruz hatta bundan mutlu oluyoruz ama bunu burada da belirtme sebebimiz her yoruma yanıt vererek sadece bir kaç kişiye ulaşmak yerine tüm okurlarımıza ulaşmasını sağlamak. Sizden ricam söyle düşünün; Aşık olduğunuz çocuk en yakın arkadaşınızla çıksa siz ne hissedersiniz?

Mete ve Berke bizim için sadece iki karakterden ibaret değil. Onlar bizim hayallerimizdeki erkekler. Okuduğunuz için teşekkür ederiz.

Umarız bölümü beğenirsiniz. Keyifli okumalar.

Dip not: Kazara paylaşılan bölüm için özür dileriz. Yani gelen güncellemede paylaşmak isteyip istemediğimizi tekrar sormadığı için paylaştığımızı fark etmedik. (Arkadaşlar burası külliyen yalan. O ara Ece'yle telefonda konusuyorduk bana olan aşkından kendini kaybedip, yanlışlıkla bölümü paylaşmış. Ayrıca şunu belirtmek isterim ki, Ece bu bölümün başının yazılı olduğu kağıdı da kaybetti. Bölüm o yüzden gec geldi. Yani burada Ece'ye istediğiniz kadar sövebilirsiniz.)

Eğer biricik okurumuz @coolmal123 olmasaydı fark etmeyecektik bile!

Dipnot 2: Bölüm sınırı 110 vote ve 60 yorum.

Aleyna'nın ağzından:

"Hadi ama, barışın artık!" dedi Yasemin, yalvarırcasına. Bunun üzerine kafamı, okuduğum kitaptan kaldırdım ve sinirle ona baktım. Bu kadar ısrarcı olmak zorunda mıydı? Neden çenesini kapatıp, başka bir konu açmama izin vermiyordu? Neden benim hayatıma benden daha çok karışıyordu? Bu resmen sinir bozucu bir durumdu.

"O özür dilemeden barışmaya niyetim yok diye daha kaç kere söylemem gerekiyor?" dedim, sinirle ve gözlerimi, tekrardan kitaba yönelttim. Bir insan nasıl olurda, her saniye aynı soruyu sormaktan bıkmazdı? Böyle bir arkadaşı Allah kimsenin başına vermesin. Açıkçası bir gün sinirden kudurup, toplu katliamla hepsini öldürmekten korkuyordum.

"Ya kızım, başlatma özrüne. İki gün oldu be. Koskoca iki gün! Sen hala neyin derdindesin?" Yasemin'in bağırışıyla, bu sefer kafamı kitaptan kaldırmadım. O bana bağırarak beni sinir etmişti ve benim onunla göz teması kurmamam da onu sinir edecekti.

Aşk PeşimizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin