Протегнах ръце и се прозях широко. Изведнъж ме заля огромно главоболие. Спомени от миналата вечер ме затрупаха и дъхът ми спря като се сетих за спречката ми с шефа ми. Боже Джули, какво си направила снощи!? Защо изобщо трябваше да се бъркам в работите му и в нуждите му? Той си има личен живот и може да прави с него каквото си поиска,нали?
Притворих леко очи и светкавично закрих глава под завивките. С почервеняло от срам лице си показах главата и погледнах засрамено бившия ми шеф,който беше дълбоко заспал, а студения му дъх се удряше приятно в лицето ми. Миризмата на бамбук от помещението ми помагаше малко да се успокоя и взема в ръце за момент и да помисля над случващото се.
Махнах завивката и за мое щастие съм облечена в дамска пижама в цвят вишна. Чия ли е? Зададох си въпрос,който е крайно глупав,защото не е моя работа това. Може да е на майка му или на гаджето му!? Сигурно съм много глупава, за да спя в едно легло с обвързан мъж!? Но моя работа е как ме е преоблякъл!
-Млъкни!-заповях си, но не съм сигурна дали на глас го казах.
-Та аз дори и звук не издадох!- Сутрешният му смях ме накара да замръзна на място. Бях с гръб към него, но бас ловя, че ме гледаше подигравателно в момента. -Банята е в дъното на коридора!
Допълни и тогава засраменото ми лице се обърна към него и глупавата ми глава кимна леко.
Излязох от помещението и се запътих към края на коридора,където имаше една дървена врата в черен цвят. Отворих я старателно и бързо се шмугнах в нея. Отидох до тоалетната и вдигнах капака.
След като свърших малката си нужда отидох до чешмата. Погледнах се в огледалото и не съм изненада от вида си. Косата беше леко разрошена,но грима беше изключително запазен,което ме изненада.
След като се освежих реших да се измъкна като нинджа. Не исках да се излагам повече,за това започнах да слизам по стълбите и готова вече да натисна дръжката на входната врата странен звук привлече вниманието ми. Край, спипаха те,Джулия! Напсувах се мислено и отстъпих няколко крачки назад. Бях готова да срещна объркания поглед на Стефан и когато се обърнах към мен тичаше с все сила черен Род Вайлер, който беше огромен за неговата порода. Миг преди да се осъзная то се хвърли отгоре ми събаряйки ме на студения под. Изпищях като луда след като чудовището захапа врата ми.
ESTÁS LEYENDO
My "Perfect" Life
RomanceЕдна история за Аш Стаймест. Тя е едно нормално момиче, което силно се влюбва за пръв път в момче,което въобще не е за нея. Той е голям и лош, а тя е мила,забавна и нежна. Един ден той я забелява,а тя се чувства на седмото небе с него,но не за дълго...