Duyuru

21.3K 1.1K 234
                                    

Herkese merhaba! Beni, hatta daha doğrusu Aurora'yı özlediniz mi? Cevabınız evet mi, hayır mı bilemem ama ben Aurora'yı da, sizleri de çok özledim! Eh, hazır yazma tutkum içimde tekrar yeşermeye başlamışken de artık şu özel bölümü daha fazla bekletmeyeyim dedim. Hem istekler de son dönemlerde epey arttı.

Olanca yoğunluğumun arasında bulabildiğim birkaç sakin günde, yani önümüzdeki birkaç hafta içerisinde bir özel bölüm yazıp yayınlayacağım.

Fakat sizlere danışmak istediğim bir şey var. İstek yoğunluğuna göre karar vereceğimden özel bölümde neyin anlatılacağını seçme işini kısmen size bırakıyorum. Gelecekten bölüm yayınlamayacağım; çünkü kim bilir, belki de bir gün Aurora'nın ikinci kitabını yazmak isterim. Böyle olunca da gelecekten gelen bir özel bölüm yazma seçeneğini elemek durumundayım. Ancak geçmişten bir bölüm yayınlayabilirim. Şimdi, geçmişten hangi kısım ile ilgili bir özel bölüm istiyorsanız aşağıdaki seçeneklere yorum yazarsanız sevinirim. Bu hafta sonu yorumlara göre kararımı vereceğim.

Alicia -yani Aisley- ile Matthias'ın tanışmasını konu alan bir bölüm için yorumlarınızı buraya,

Aisley'in önceki hayatı veya zamanda yolculuklarını içeren kesitimsi (?) bir bölüm için yorumlarınızı buraya,

Grup üyelerimizin içinden herhangi biriyle -kim olduğunu siz seçin- Aisley'in daha önceki Alanis'in söylediği gibi kimsenin hatırlamadığı karşılaşmasını konu alan bir bölüm için yorumlarınızı buraya,

Kitap içerisinde Aisley yok iken gerçekleşen herhangi bir olayı konu alan bir bölüm için yorumlarınızı buraya,

Başka bir özel bölüm isteğiniz varsa da yorumlarınızı buraya bırakın lütfen.

Kendimi telesekreter gibi hissettiğim bir duyuruyu sonlandırıyorum ve yorumlarınızı merakla bekliyorum, yakında görüşmek üzere!

AURORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin