Eerste reis samen

161 14 1
                                    

Ik: Ja??
Hij: Raad eens waar we naartoe gaan?
Ik: Hoe bedoel je? We?
Hij: De schoolreis slimme, niet enkel jij en ik hé.
Ik: Aaah, weten we het al ?! Vertel!! Waar? Waar? Waar?

Ik wachtte al sinds het begin van het schooljaar op deze reis. We vertrekken enkel op reis in ons 5de en 6de jaar. Eerder hebben we geen buitenlandse reis, maar gewoon kleine uitstappen. Ik ben ook niet echt het type meisje die de wereld heeft rond gerezen, dus voor één keer een reis.. Daar was ik enorm naar benieuwd, zeker met de zotte bende die we hebben! Owjaa, mijn crush zal er ook zijn. 
Ik weet dat ik er niet al te veel over spreek, maar hij was een gewone schoolliefde hahaha.. Naast hem had ik mijn echte liefde, namelijk Anis. Hij zat niet met mij op school en had hem leren kennen via een vriendin. Hij was 2 jaar ouder en woonde ongeveer 15 minuten van mijn stad. Hij was lief, knap, maar niet echt attent. Hij kende ook héél veel meiden van mijn buurt waardoor ik hem niet echt 100% vertrouwde. Hij wist ook dat ik een BF had, maar dat had hij ontdekt doordat zijn bf met mijn op school zat. Ik wist dat natuurlijk niet, dus ik gedroeg mij gewoon zoals altijd en daar profiteerde zij van. Ze ging alles vertellen en hij was razend. Ik begreep hem langs een kant wel, maar hij had ook een bf dus dat is niet verschillend als ik met Haroen.
Het ging dus voor een lange tijd niet goed, waardoor ik het contact stopte, maar dat veranderde mijn gevoelens niet. Hij bleef mijn eerste jeugdliefde! 

Terug naar mijn schoolliefde, ja, hij noemde Samy. Hij was een danser en was knapper dan knap <3 Hij zou ook meegaan, maar shuuuut niemand hoeft te weten hoe ik mij hierover voel.

Hij: Eh, waar ben je met je gedachten?? Ik vraag al 5 minuten om te raden!
Ik: Sorry, was even aan het denken.
Hij: Aan wat?
Ik: Niets speciaals. Dus vertel, ik haat raden!
Hij: Wij gaan naaaaaaaaaaaaar... Praag!!

Ik: Seirues?? Oh zalig!  Al ben ik er nooit geweest, maar de naam alleen al!

Hij: Hahaha, gestoorde! Héél de klas gaat mee, en dan nog de andere klassen van dezelfde graad.
Ik; Het wordt sowieso super! 
Hij: Dan kan ik je eindelijk mijn oudere nicht voorstellen.
Ik: Ja, ik kijk er al naar uit.
Hij: "Ik kijk er al naar uit" precies een voorzitter ofzo.. Spreek normaal!
Ik: Hahaha, doe mij niet na! En ik spreek hoe ik wil.

Haroen had een nicht op onze school. Ze was één jaar ouder en zat dus in een hogere klas, maar ik had haar nog nooit ontmoet. Ik vroeg mij soms zelfs af of ze echt bestond. Ik zal het snel ontdekken zeker..
Ik spreek nog even verder met Haroen over onze reis totdat we onderbroken worden door de jongens. 

Ik ga even enkele maanden verder tot de REIS!

Ik heb heel de nacht geen oog dicht gedaan. Veel te gelukkig en te nieuwsgierig naar mijn eerste reis met hem. Ik weet dat er andere leerlingen erbij zouden zijn, maar hij was zo belangrijk op dat moment dat ik het wel met hem goed moest hebben. We waren niet voor niets beste vrienden.

6u30** Mijn gsm gaat af, maar ik ben al wakker. Ik sta op, kleed mij aan door een joggingbroek aan te doen, bid, neem al mijn spullen, koffer, eten, ik ga aan tafel om te ontbijten..
Ik zit rustig aan tafel te ontbijten wanneer ik een sms krijg..

** Berichtje van Haroen**

En prachtje, ben je klaar voor de reis?

** Berichtje van mij**

Emai nog niet! Ik kan niet wachten! Ik vertrek zo..

** Berichtje van Haroen**

Ik ooook !! Ik ben er al, ik stap nu in de bus..

** Berichtje van mij**

Sgoed! Hou plaats voor mij hé.. Ik ben er zo! 

Ik stap in de auto en heb zo'n grote glimlach dat mijn ouders moeten lachen. Ze waren wat nerveus omdat hun oudste dochter voor de éérste keer eens weg ging, ik was ook nerveus, maar wist dat alles in orde ging zijn. We komen aan, papa parkeert de auto, ik neem afscheid, zet de koffer in de bus en ik stap in. 

...: Yasmine!! Kom ik zit hier..

Ik: Ik kom! 

Wat vinden jullie ervan? Wat zal er nog gebeuren op hun reis? 

Vertel mij alles, like & comment!! 

xxx



Gevallen voor mijn vijand..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu