Droom? Waarheid?

51 4 1
                                    

Vandaag, is het zondag.. ! DUS schoonmaak, schoonheidsmasker, bad, haar stijlen, enz... Kortom voor de meiden is het alles of niets haha! 

Ik neem mijn ontbijt en begin al snel beneden op te ruimen. Na enkele uren, beslis ik om HEM te smsen, ondanks dat ik had gezegd het niet te doen.

**Ik**

Salaam Alaykoum, Goed geslapen? Zoals beloofd, stuur ik je even een smsje.. Blij?

Na een halve minuut, amper..

**Haroen**

Salaam jij! Jaa goed en jij? Hahaha, ik ben te gelukkig! Ik kan niet stoppen met lachen ookal trekt je smsje op niets!

**Ik**

We zeggen hamdoulilah! Je bent gelukkig voor niets, want ik stuur omdat het een verplichting was :p Eeeh, mijn sms is prachtig ghalek op niets trekken ze!

**Haroen**

Jaaaa hamdlh!! Beter? Kan mij niets schelen! Ookal zou je sturen terwijl ik je aan het ophangen ben, dan nog had je gestuurd en dan nog zou ik blij zijn !! Jawel! ROT! Je zou salaam Haroeneke, wat doe je zoal? Hebben kunnen sturen! Je zou hebben kunnen vragen wat ik gedroomd had, enz..

**Ik**

Hahahahahahahahahahahahaha... Je DROOMT!!!! Een echt gestoorde, ik meen dat! 

Ik wacht op zijn antwoord, wanneer ik zijn naam zie verschijnen op mijn scherm.. SHIT! Hij belt! Ik twijfel, maar neem toch op..

Ik: Hallo?
Hij: Wat is dat voor een sms?
Ik: Het gaat goed dankje, met jou?
Hij: Mina! Antwoord!
Ik: Maar wat? Ik heb toch niets gezegd haha...
Hij: Je lacht dan nog?
Ik: Wil je dat ik huil misschien? Ik heb niets verkeerds gedaan, ik zeg gewoon de waarheid..
Hij: De waarheid? Goed! We zullen zien of de waarheid nog steeds de waarheid zal zijn, de dag dat de waarheid de waarheid zal worden!
Ik: Euhm.. Wat? hahahaha
Hij: Hahahahahaha, mhm ik heb mezelf begrepen!
Ik: Nogal een geluk, want ik heb niets begrepen hahaha..
Hij: Het is niets nieuws... (hij geeuwt)
Ik: Ooh, hou je een beetje in hé! Lig je nog steeds in bed?
Hij: Sinds wanneer met jouw? Ja, ik kan niet opstaan.
Ik: Allé opstaan! Je wordt wakker en belt opt gemakske.
Hij: Wllh, je bent de eerste op wie ik antwoord!
Ik: Dus het wil zeggen dat je zoveel berichten hebt dat je mij hebt gekozen!!! Zo schattig!! 
Hij: Stop! Niets te schattig! Ik heb berichten van ** ( zijn toekomstige) en ik gaf jouw eerst een antwoord!
Ik: Ah...

En plots kwam de waarheid er.. Hij haalde mij in, mijn droomwereldje werd terug gewist om plaats te maken voor de waarheid.. De waarheid die ik niet kon verdragen. Ik zit nog in mijn gedachten, dat ik was vergeten dat hij nog aan de lijn was.

Hij: ...

<3<3<3

Gevallen voor mijn vijand..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu