Oeehh, de leugenaarster

83 6 1
                                    

** Mijn bericht**

Salam, Met mij gaat het goed dank je. Euhm, ja ik ben nog steeds in contact met haar. Waarom? Waarover maak je je dan zorgen? Ik weet dat jullie contact hebben hoor ;) Dat is goed..

Ik wist dat hij deze smiley ' ;)' niet kon verdragen, daarom dat ik die er tussen gooide.. Ik moest toch op een bepaalde manier mijn pijn verzachten haha...

Hij antwoord al na enkele seconden.

**Hij**

Ze spreekt me vaak over jouw, dat het niet goed met je gaat. Dat je van mij houdt, dat je depri bent en dat je daardoor verkeerde dingen doet?? Je gaat blijkbaar om met een jongen die in een bar werkt en al? Woullah, ze is echt ziek Mina, Jij MINA gaat van mij houden?? Ik moest het gewoon zelf weten, wat is al dat gezever. Trouwens moest ze weten dat ik met je spreek, dan zou ze nog zelfmoord plegen.

Ik kon het niet geloven. Ik bleef zijn bericht opnieuw en opnieuw lezen. Hoe kon ik in zo'n situatie belandden ??

** Ik**

Excuseer?? Ben je echt serieus bezig? Ze is ziek, gestoord, noem het maar gelijk je wilt. Ze vertelt mij dat ze het goed zou willen maken tussen ons, ze vertelt mij wat je haar zegt, hoe je met haar doet, wat je voor haar doet.. Alles zoals met mij vroeger. En daarbij ga ik met niemand om! Ik had inderdaad een vriend die in een bar werkt, maar dat wilt nog niets zeggen!! En wat bedoel je met als ze weet dat ik met je spreek??

Ik was zoooooo kwaad! Ze loog over alles en daarbij verzon ze nog verhalen aan MIJN leven! Ik vertelde haar alles, omdat ze gelijk een zus voor mij was. Ik was ook echt blij voor haar, want ze leek zo gelukkig te zijn. Maar hoe kan een persoon gelukkig zijn met de pijn van een ander?? 

**Hij**

Ja, Ze heeft me verboden met je te spreken, omdat ze zich er niet goed bij voelde. Ze ziet je als concurrentie.. En ik wist wel dat het allemaal gezever was.

** Ik**

Wat een leugenaar! Ik, concurrentie?? Laat mij niet lachen! Het ergste van al is dat je naar haar hebt geluisterd Haroen  :'( Jij die altijd je woordje te zeggen had.. Je bent verdwenen! Als je mij echt zou kennen, zou je mij zelfs de vraag niet stellen. 

Ik wist niet hoe ik mij moest voelen. Ik was kwaad, maar ook droevig en teleurgesteld. In Haroen? In Haar? In beide! Zij, omdat ik haar vertrouwde en zag als een zus! Hij, omdat hij het geloofde en luisterde naar wat ze zei!

**Hij**

Ik luisterde niet naar haar! We hadden ruzie, weet je nog?? Ik weet hoe koppig je bent, dus heb ik gewacht op het juiste moment om je te sturen.. Ik wilde je eerder sturen, maar ik wist dat je niet ging antwoorden.. Ik moest eerst een reden vinden om je aandacht te trekken.

Oké, hij had niet ongelijk! Ik ben inderdaad veeeeel te koppig, maar toch! Hij moest het proberen!

** Ik**

Ik ben inderdaad koppig, maar dat is anders! OMG echt waar Haroen! Ik kan het nog steeds niet geloven! Ze is ongelooflijk! 

**Hij**

Ik had je gewaarschuwd. Ik had het je gezegd, Mina. Waarom denk je dat ik contact met haar heb opgenomen? Het was gewoon zodat ik je eindelijk een bewijs kon geven, want mijn woorden geloofde je toch niet. Dus NU heb je bewijs!

WAT?? Nu was ik helemaal verloren! Hij had dit allemaal gedaan om mij iets te bewijzen? Waarom als die moeite? Hij kon mij gewoon laten en dan zou ik ooit ook zijn gevallen, Maar nee! Hij moest het weer bewijzen!

**Ik**

Meen je dat? Heel deze missie voor mij iets te kunnen bewijzen? Om te bewijzen dat ze compleet gestoord is?

**Hij**

Ja! Ik had je gezegd, 'je zal zien'. Dus voilà, je ziet het! Ik heb aan Mariam gevraagd om met haar te mogen spreken en ze vond het Oké.

Mariam was zijn vriendin, nog steeds haha! Niet vergeten!

**Ik**

Ah oké, .. Ongelooflijk! Bedankt om mij te hebben gewaarschuwd..

Ik las mijn laatste bericht opnieuw en voelde mijn eigen pijn.. Ik was heel kort, maar kon het niet verdragen dat hij terug over haar begon. Ze had hem zoveel pijn gedaan toen hij weg was, maar toch had hij nog steeds contact met haar. Goed, teveel info! Teveel stress! Ik kon dit gewoon niet aan.

Nieuwe Facebook Status

Ik kan niet begrijpen hoe je elke morgen in de spiegel kunt kijken en steeds geloven dat je een goed persoon bent. 

2 minuten later ontvang ik een nieuw bericht..

Wie is het nu weer?? 

<3<3<3



Gevallen voor mijn vijand..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu