Eindelijk, ga ik mijn hartje luchten! Of toch niet... (1)

63 3 0
                                    


Ik blijf staren, maar ik wist dat hij niet zou afleggen. Ik was steeds aan het sms'en, dus had ik sowieso mijn gsm bij me.
Ik neem op...

Ik heb amper tijd om iets te zeggen of ik hoor zijn stem al..

Hij: "Ik was altijd zeker dat ik slecht zou scoren"

Hij probeerde mijn stem na te doen. Iets wat hij altijd deed wanneer hij me wilde uitlachen. Ik was dat ondertussen al gewoon hahaha...

Ik: Hahahahaha.. Stooooop!! Je weet dat ik dat haar wanneer je mij nadoet! 
Hij: Dat komt ervan als je steeds zit te zeveren!
Ik: Ik zever niet! Ik wist gewoon niet of het goed was of zeeeeer goed hahaha...
Hij: Yasmina?

Ow, normaal gezien zegt hij nooit mij volledige naam, maar ik was zo gefocust of de conversatie dat ik er niet op hem gelet. Ik antwoord dan ook TE enthousiast!

Ik: JAAAAAAAA??
Hij: Wat is ons doel?
Ik: Geen idee... Zeg het is..
Hij: Om de gemiddelde te halen!! Dus met een 10 zijn we blij!!
Ik: Hahahaha.. spreek voor jezelf! Voor mij is dat niet genoeg!
Hij: Ok, ok, dan een 11 hé 
Ik: ....
Hij: Komaan lach gewoon! Je moet! Doe niet alsof je kwaad bent, dat past niet bij je!
Ik: Dikkop!!
Hij: Zie hoe ik je heb opgevoed! Je gebruikt gewoon mijn woorden!
Ik: Bol het af!
Hij: Ik hou er echt van als je zo spreekt! Ik ben fier op je!
Ik: Hahahahahaha.. Ik ga je laten, ik ga eens verder doen!
Hij: Oké, stuur mij als je klaar bent.
Ik: Goed, beslama!
Hij: Beslama!

Ik studeer verder, neem pauze, studeer verder en als ik klaar ben dan bel ik een vriendin. We spreken een beetje over alles en nog wat, maar het duurt al niet lang voor we weer over hem beginnen.

Zij: Je zou het misschien moeten zeggen, niet?
Ik: Ik weet het niet.. Stel dat het alles verpest?
Zij: Totaal niet! Als je het niet zegt, dan ga je je dat heel je leven kwalijk nemen..
Ik: Pfff, dat maakt mij zo kwaad! Waarom maak ik dit mee.. Het is gewoon een vriend en het moest zo blijven!
Zij: Het is niet door zo te praten dat je hart zal veranderen van gevoelens. Je kon het niet weten..
Ik: ik weet het.. Ik ben echt nadenken, ik hoor je morgen? ik moet slapen..
Zij: Ok, slaapwel schat
Ik: Slaapwel!

Ik ga hierna slapen.. ben uitgeput! 

De volgende dag word ik wakker, maak me klaar en vertrek naar de les. ik heb amper geslapen doordat ik steeds dacht aan wat ik moest doen.

Ik heb uiteindelijk een beslissing genomen!! Ik ga het hem zeggen!! Dat is het beste om te doen, toch?? Ineens mijn hartje luchten! Ik geloof het nog steeds niet, ik ga het echt doen.. Het begint NU!

**Ik**

Ben je al wakker?

**Haroen**

Dag jij! Ja ja hoor, alles in orde?

Hahahah.. hij was dat dus duidelijk niet gewoon dat ik hem zo vroeg stuurde.. hij zal nog veel niet gewoon zijn van mij..

**Ik**

Goed hamdoulilah, met jou? Ben je op het werk?

**Hij**

Goed hamdoulilah! Ik ben onderweg, waarom?

**Ik**

Gewoon een vraagje. Kan je mij straks bellen, ik moet je spreken..

**Hij**

....

<3 <3 <3

Geef commentaaaaaaaaaaaar!! Ik wil jullie mening horen!!!!! NEED IT!! 


Gevallen voor mijn vijand..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu