Help.. Ik smelt..

95 6 0
                                    


Wij zijn ons dus allemaal aan te omkleden en ik voel mijn stress stijgen. Klaar, het spel ging beginnen en het werd allemaal echt.

...: Yasmina?
Ik: Jaa?! (terwijl dat ik mij omdraai)
...: Kan je mijn rits dichtdoen, ik geraak er niet.
Ik: Natuurlijk..

Ik voelde al de warmte en de stress stijgen, maar werd onderbroken in mijn fantasie haha..

X: Zo schattig! Doe de mijne ook ineens dicht!
Ik: Echt ziek jij! Kan je nooit iets alleen doen, dikkop?
Hij: Jawel, maar ik wil dat JIJ dat doet! Waarom heb je die van Zain dicht gedaan zonder commentaar? Dat was leuk he! 
Ik: ECHT niet! Hij vroeg iets voor de eerste keer!
Hij: En waarom word je rood? 

Ah zot! Ziekste afgang! Ik had het warm en dat werd erger door het feit dat die figuur dat zei! Ik kijk naar beneden, doe zijn rits dicht en ga naar buiten zonder iets te zeggen. Ik kon nooit omgaan met de momenten waar hij gelijk had.  

We beginnen.. We werden in twee groepen verdeeld, iedereen met een pistool.. We moesten op de andere groepsleden schieten. Ik was dus ready to go wanneer ik plots naar achteren word getrokken.

Ik: Hé...
...: Blijf bij mij, ik ga je beschermen anders gaan je ze gelijk raken..

Ik blijf hem aanstaren terwijl ik eigenlijk hou moeten antwoorden. 

Ik: Hé, dat moet wel lukken ze, maar oké, ben wel beetje bang Saraha.
Hij: Volg mij..

Ik blijf hem volgen zonder veel te zeggen. Hij speelde voor zijn leven en ik was echt onder de indruk, maar dat duurde niet al te lang. De boys hadden het door dat er iemand niet echt zichtbaar was. Haroen had de link al snel gemaakt. Ze gingen dus opzoek naar MINA.  Wij zaten ondertussen verstopt in een busje, wanneer ik iets te curieus werd.. TYPISCH!

Zain: Blijf zitten! Niet opstaan! 
Ik: Jaa, geen stress! Ik wil gewoon effe kijken.

Ik ga net een beetje rechtzitten wanneer ik de zotste druk op mijn hoofd voel. Eerste keer dat ik geraakt wordt. Ik probeer te bekomen wanneer ik voor de tweede keer geraakt wordt, op mijn borst. Ik ga dood van de pijn wanneer ik opnieuw geraakt wordt. Klaar! Ik roep niet normaal en ik zie dat Zain helemaal in paniek is nu. 

Hij: Wyw, ik zei toch niet bewegen. Laat zien! Waar raakte hij je?

Ik: Hier. (Ik wijs naar mijn borst)
Hij: Hahaha, hij heeft zwaar goed gemikt! 
Ik: Echt een slecht mens! Je hebt echt geluk dat ik pijn heb, anders rammel!

De rest van het spel verloopt pijnlijk, maar leuk! Tijdens de laatste ronde moesten wij ineens tegen onze eigen team spelen.  Ik zag Zain zich naar mij keren met een dodelijke blik! Ik was al in paniek, hij zag de angst in mijn ogen, hij begint gewoon te lachen. 

Ik: Waarom lach je?
Hij: Je bent echt schattig! Je bent helemaal in paniek.. Ik ga niets doen hé!
Ik: Dat is niet grappig! Je moet nu wel tegen mij, want we zijn uit dezelfde team he! 
Hij: Shuuut, ik blijf je gewoon verdedigen! 

We spelen verder en alles is leuk, tot ik in het ziekenhuis beland met een open wonde. Een klasgenoot schoot van veel te dicht waarbij mijn vinger zwaar open lag.  Ik was zwaar aan het huilen en het bloed bleef maar gaan. Haroen was met mij mee en kon er niet mee lachen.  

Hij: Mina?  Wa is er gebeurd? Waarom huil je?
Ik:I.. Ik.. W.. Werd geraakt.. Do.. Door.. Mo
Hij: Hoezo? Waar? Blijf hier!  Ga naar de leraar.. Ik ga naar hem.

Ik: Ok... Haroen?

Hij: Ja?
Ik: Niets doen hé!
Hij: Shuut, geen zorgen. Ik kom zo terug. 

De leraar had ondertussen alles geregeld zodat mijn vinger deftig behandelt kon worden. Ondertussen was Haroen terug nadat hij Mo had aangepakt. Ik probeerde mijn tranen te verbergen, maar het was al te laat. Zain heeft mij zwaar zien huilen. Na onze dagje samen, werden wij ook vrienden buiten school. We spraken privé en ons band werd leuker en leuker. 

Enkele maanden verder... We vertrekken op 3 daagse met mijn klas!! We vertrekken de dag van mijn BDAY!! 

Mina turns 18 !! 

Ik kon niet wachten om 3 dagen weg te zijn met mijn vrienden! Ik had de zotste verwachtingen voor deze dagen, maar vooral voor mijn verjaardag! Die dag gingen we vertrekken. Ik had ondertussen al super veel berichten gekregen van iedereen, behalve Haroen.. 

<3 <3 <3 Like & comment <3 <3 <3


Gevallen voor mijn vijand..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu