ליאם מתחמק מלהביט בי ונראה שהוא שוקל אם לספר לי או לא. אני שונאת כשהוא משאיר אותי מחוץ לכל מה שקורה. אנחנו בזה ביחד והוא לא יכול לדחוף אותי מחוץ לתמונה בכל פעם שהוא רואה לנכון. "זה ענייני עבודה" הוא אומר לבסוף ואני מרימה את גבותיי בהפתעה. זה התירוץ הכי טוב שעלה לו לראש?
"אתה ברצינות לא עומד לספר לי?" אני משלבת את ידיי על חזי בכעס והוא נאנח. "אני לא מתכוון לדווח לך על כל מקרה לאלי ובכל מקרה אני לא חייב לך הסברים על מה שהולך שם" הוא רוטן ואני נרתעת לאחור. לא לקח לו הרבה זמן להשתנות בחזרה. באמת חשבתי שזה יוכל להיות שונה הפעם, אבל כנראה שבעולם כזה שום דבר לא משתנה.
"אוקי" אני ממלמלת ונאנחת באכזבה. "לאלי, את באמת עומדת לריב איתי על זה?" הוא שואל וקם על רגליו. "לא. תלך לעבוד" אני עונה בקרירות והוא מסמן לאריק ואיזבל ההמומים לצאת החוצה. "אני לא רוצה ללכת לעבוד ולא התכוונתי ללכת בכל מקרה. זה סתם עניין שולי שאריק מתעסק בו ואני לא רוצה שתהיי חלק מזה הפעם. את האישה שלי ואני רוצה לשמור עלייך ולא להוסיף לראש הקטן והיפה שלך עוד בעיות" קולו רך שוב וידיו עוטפות את מותניי.
"ליאם, עברנו על זה כל כך הרבה פעמים. אני כבר בתוך זה. ואתה לא יכול לדבר אלי ככה ולצפות ממני לא להיפגע. אני לא רוצה שתתחיל להתייחס אלי כמו בעבר" אני מרימה את עיניי אליו ומביטה בו ברצינות. "אני יודע. לא התכוונתי שזה יצא ככה, אבל את מתעקשת יותר מידי. אני צריך שתקשיבי לי ולפעמים גם בלי לשאול יותר מידי שאלות" הוא אומר ואני מהדקת את לסתי.
אני מבינה שהמקצוע שלו גורם לדברים להיות שונים בחיים. אבל אני ממש לא מתכוונת למלא פקודות כמו בעבר. "היי, על זה אני לא מתכוון להתווכח. כשמדובר בחיים שלך אני לא מתכוון להתפשר אפילו אם את כועסת" הוא מבהיר ומניח נשיקה מפתיעה על שפתיי. "אתה פשוט אוהב לעצבן אותי" אני רוטנת וצחוק מתגלגל משפתיו. אני שמחה שהוא מוצא את העניין מצחיק.
"אולי קצת" הוא לוחש באוזני ואני מכה בחזהו. נראה שצחוקו רק מתגבר ואני נאנחת בכניעה.
"אני הולכת לקחת משהו לאכול" אני מנסה לזוז אך הוא מחזיק אותי במקום עם ידיו. אני מרימה את גבתי בשאלה והוא מצמיד אותי אליו. "לא לפני שתתני לי נשיקה" הוא אומר ואני מתאפקת לא להתגלגל בצחוק. ממתי ליאם נהיה כזה רומנטי?
"רק אחת, כי ממש עצבנת אותי" אני מבהירה והוא מגלגל את עיניו. הוא רוכן אלי ועוטף את שפתיי בשפתיו החמות. לאחר כמה שניות אני מתכוונת להתנתק, אך הוא רק מושך אותי קרוב יותר ומעמיק את הנשיקה. אני מניחה שהעובדה שליאם לא מספר לי יותר מידי על מה קורה בעבודה שלו מעצבנת אותי. אבל זה טרום ירח הדבש שלנו ואולי אני לא צריכה להיות כל כך קשה איתו.
קשה להאמין שלא נריב עוד כמה פעמים במשך הזמן שלנו כאן, אבל זה לא משנה כלום ביחסים שלנו. הוא יכול להיות מעצבן, שתלטן וחסר רגישות לפעמים. אבל היה שווה להיחשף אל הצדדים האלה אצלו כדי לגלות את הצד הרך יותר והאוהב והדואג. ומצאתי את עצמי מתאהבת גם בחלקים הפחות טובים שלו בכל יום ולקבל אותם כחלק ממי שהוא ועכשיו גם בתור מי שאני.
YOU ARE READING
save me from you 2
Romance*** עונה שנייה לסיפור save me from you *** אחרי הסוף הטוב הייתי בטוחה שאוכל להתחיל את חיי החדשים עם הגבר שאני אוהבת. הייתי בטוחה שהכל נגמר ונוכל להיות מאושרים סוף סוף. הייתי צריכה לדעת שבעולם שאנחנו חיים בו זה לעולם לא יגמר והסוף הזה היה רק ההתחלה...