שנינו נאנחנו יחד והתנאים החדשים החלו לרוץ בראשי. " מה החולת נפש הזאת רוצה עכשיו?" סיננתי וכיווצתי את אגרופיי. "מה שזה לא יהיה זה בטוח לא טוב" הוא התיישב והוריד מעליו את השמיכה. " לאן אתה הולך?" שאלתי כשהוא קם ולרגע הרגשתי פחד שהוא הולך אליה.
"אני הולך להתארגן ואחר כך לסדר לעצמי טלפון חדש" הוא אמר כשהוא צועד אל המקלחת וסוגר אחריו את הדלת. הייתי רוצה לשכב לאחור ולהרדם שוב, אך לא נראה שזה יקרה. אני קמה על רגליי והולכת אל המקלחת בחדר הצמוד.
לאחר שאני מסיימת להתארגן אני יורדת למטה ומחפשת את אריק, מודיעה לו שליאם יצטרך טלפון חדש ונראה שהוא הופתע, לא מהעובדה שליאם הרס את הטלפון שלו אלא שאני באה לבקש את זה בשבילו.
ליאם עוד לא ירד למטה והתנאים של קריסטי רק הפכו לנוראים יותר בראשי. מנגינתו של הטלפון החדש של ליאם העירה אותי וכשהבטתי במספר לא מוכר זה לא ממש הפתיע אותי לאור העובדה שאין לו מספרים כרגע."ליאם, יש לך טלפון" קראתי בקול ובתוך שנייה הוא היה למטה כשהטלפון צמוד לאוזנו. "מה התנאים?" הוא שאל והצבע אזל מפניי, זאת קריסטי. "זה מה שסיכמנו קודם" הוא אומר לאחר כמה שניות של שקט ולאחר מכן לסתו מתהדקת וכל גופו מתחיל לרעוד מכעס. "ליאם?" שאלתי בבהלה, מנסה להזיז אותו מעט, אך ללא הצלחה.
"תקשיבי לי טוב כי אני לא אגיד את זה יותר מפעם אחת. העסקה הקודמת מבוטלת ועל התנאים האלה אני לא אענה. את תתגעגעי ליום בו את רדפת אחרינו כי מהיום אני עומד לצוד אותך" הוא סינן בין שיניו וניתק את הטלפון.מילותיו בהחלט הפתיעו אותי ונותרתי שותקת, ללא מילים. לא הייתי בטוחה מה היא אמרה אבל התגובה של ליאם הבהירה לי שהיא ביקשה משהו שהוא לא מוכן לתת. " מה היא רצתה?" שאלתי לאחר כמה שניות של שקט וליאם סוף סוף הביט בפניי. "זה לא משנה. היא לא תקבל את זה" הוא נשף. הנחתי את ידי על ידו , מרגישה את קשיחות גופו הרותח. ציפיתי שירגע לאחר השיחה אבל נראה שהוא נסער יותר מאי פעם.
"אריק, תגיד לכולם שילחו למחסנים ויקחו נשקים" ליאם אומר, מתעלם מידי אך לא זז ממקומו. "מה היא רוצה?" שאלתי שוב והוא התנשף בכעס. "היא איחדה כוחות עם אלכס, וזה כבר לא מה שהיא רוצה, זה מה שהוא רוצה" הוא מלמל וידי החליקה מגופו ברגע ששמעתי את שמו של אלכס. "אני לא אתן לו להניח עלייך אצבע אני נשבע לך" הוא הסתובב אלי והניח את ידיו סביבי. "למה זה קורה כל הזמן?" שאלתי בייאוש והוא משך אותי אליו, מלטף את גבי.
"זה שונה הפעם. אנחנו יחד בזה ויש לי על מה. להילחם, על המשפחה שלי." ליאם לחש באוזני ורטט עבר בליבי. אני מושפעת מכל מה שליאם אומר לי אבל משפטים כאלה בהחלט יכולים לרגש אותי עד דמעות.
"אני אוהבת אותך כל כך" לחשתי והידקתי את ידי סביב צווארו. "אני מבטיח שהכל יהיה בסדר ואנחנו ניפטר מהם" הוא השיב ונשק לראשי, מתרחק ממני מעט ומסמן לי שהוא הולך להתמודד עם האיום החדש.שעות עוברות בתכנונים חדשים, ימים עוברים כשאני לצידו של ליאם. אנחנו אולי לא במצב האידיאלי, אבל אפילו עם כל השומרים שמתווספים בכל יום, הנשקים והידיעה שליאם עומד להסתכן שוב, אנחנו יחד, מתעוררים אחד ליד השנייה ומדברים יותר מאי פעם.
התוכנית הראשית מתקדמת וכך גם תוכניות הגיבוי. קיבלנו אלפיי איומים מקריסטי ואלכס אך נראה שזה רק גרם לליאם להיות חדור מטרה אפילו יותר. ההגנה שלנו מתחזקת ואני מתחילה להבין למה לליאם יש שם גדול כל כך בעולם. אני לא יודעת למה הוא לא השתמש בכוחות האלה קודם ואפילו רצה להיכנע, אבל אני מניחה שעדיף עכשיו ממאוחר מידי.
אנחנו נמצאים כאן כבר זמן רב. אני בחודש שישי וההריון מתקדם בסדר עד עכשיו. אני מעט רגישה בימים האחרונים, יודעת שהמתקפה מתקרבת. ליאם לא מראה שהוא לחוץ והעובדה שהוא מבלה איתי כל כך הרבה זמן בהחלט מקלה על המצב. עוד לא בדקנו איזה מין העובר אבל ליאם בטוח שזאת תהיה בת. הוא מתרגש יותר ממני ואני מתאהבת בו יותר כשאני רואה אותו כך.
אריק ומליסה נראים קרובים גם הם ומיום להיות אני מתחילה לחשוד שבאמת יש משהו ביניהם, אבל הם דואגים להסתיר זאת טוב. קייט מאושרת עם בן זוגה ואם לא היו כאן כל החיילים של ליאם להזכיר לי שאנחנו במלחמה, הייתי חושבת שאנחנו בחופשה מדהימה יחד.
היום אנחנו נוסעים והתוכנית מתחילה. ליאם הפעיל כל כוח אפשרי כדי לדעת את התוכניות של קריסטי ואלכס והוא הצליח. הם מתכננים לתקוף הערב אך הם לא יודעים שאנחנו מודעים לכך ויותר מוכנים ממה שהם חושבים.
הכל כבר מוכן, הרופא נמצא איתי באופן צמוד יחד עם קייט, מליסה וכמות נכבדת של שומרים בדרך אל הסירה. כשלחץ החל להתקיף אותי. "אני אראה אותך בעוד כמה ימים, זה יעבור מהר" ליאם נישק אותי ועזר לי לעלות על הסירה כשכאב חד תקף את בטני. צווחה נפלטה מפי כשהחזקתי בבטני התחתונה וליאם הסתובב בבהלה. "מה קרה?" הוא צעק וקפץ לסירה, עוזר לי לעמוד כשאני מתחילה להרגיש מסוחררת ורטיבות במכנסי. "הלידה מתחילה" הרופא אומר בלחץ ואני וליאם מביטים אחד על השנייה
מה לעזאזל קורה פה?
YOU ARE READING
save me from you 2
Romance*** עונה שנייה לסיפור save me from you *** אחרי הסוף הטוב הייתי בטוחה שאוכל להתחיל את חיי החדשים עם הגבר שאני אוהבת. הייתי בטוחה שהכל נגמר ונוכל להיות מאושרים סוף סוף. הייתי צריכה לדעת שבעולם שאנחנו חיים בו זה לעולם לא יגמר והסוף הזה היה רק ההתחלה...