"חתיכת בן זונה" ליאם נוהם וידיו מתלפפות סביב צווארו של אלכס. "אתה תהרוג אותו!" אני צועקת כשאלכס מנסה להילחם בו בכל כוחו. "ליאם, תפסיק" אני מבקשת וידיו עוזבות את צווארו של אלכס, מפילות אותו אל הרצפה. "הפרת פקודה ישירה" הוא נוהם לעברו. אלכס מנסה לקום מהרצפה, אך ליאם מרים את אגרופו ומכה אותו בפניו בחוזקה, גורם לדם לנזול מאפו. "לא! ליאם!" אני צועקת ושולחת את ידי אליו. "את באמת מגנה על החרא הבוגדני הזה?" הוא מסתובב אלי ואני מנענעת בראשי בחוסר אמון.
"הדבר היחידי שהוא עשה זה להגיד את האמת" אני יורקת בזעם והבנה מכה בליאם. הוא היה עסוק בזעם שלו כלפי אלכס ולא שם לב בכלל כמה פגועה אני ממה שהתגלה עכשיו. "ניסיתי להגן עלייך" הוא מתחיל להסביר את עצמו, אך אני מרימה את ידי כדי לעצור אותו. "אין לי שום עניין בהסברים שלך" אני אומרת לו ופניו נופלות. "מה קורה פה?" אריק וכמה שומרים מופיעים וליאם מסתובב ומושך אותי אל מאחורי גבו. בהתחלה אני לא מבינה למה, אך אחרי כמה שניות אני שמה לב שאני לא לבושה לגמרי.
"אלכס שכח מה קורה למי שמפר פקודה" הוא אומר לאריק ועיניי עוברות אל אלכס. הוא מחזיק באפו המדמם ומביט בי. לא הספיק לו מה שליאם עשה לו? אם הוא יראה שהוא מביט בי ככה הוא בטוח יהרוג אותו. "מר קייג', אני מבקש ממך לתת לו הזדמנות נוספת. אלכס היה נאמן לך במשך שנים ואני אטפל באופן אישי בעניין" אריק מבקש ואני מתפללת שליאם יסכים. אני לא רוצה שאלכס ימות. אריק עובד איתו כבר שנים ואני מניחה שגם לו קשה לחשוב שהוא יהרג בידי ליאם.
ליאם מעביר את מבטו אל אלכס ונדרך כשהוא שם לב למבטו הנעול עלי. "אלכס אני מציע לך להעיף את המבט המזויין שלך מאשתי לפני שאני תוקע לך כדור בראש" הוא מאיים בשקט ואלכס משפיל את מבטו. הוא יודע במה הוא הסתבך, אך אני לא מבינה למה התחיל את זה בכלל. "אני מצטער מר קייג', שכחתי שאסור לי לדבר על זה ליד גברת קייג'" הוא אומר לאחר מבט מזהיר מאריק ואני מרגישה את הזעם גודל בתוכי. איך ליאם יכל להסתיר ממני משהו כזה?
"אנשים טועים" התגברתי על כעסי ולחשתי באוזנו, מניחה את ידי על גבו החשוף. "אני מקווה שאי ההבנה הזאת הייתה חד פעמית. הייתי הורג אותך בלי לחשוב פעמיים, אבל אני מוכן לוותר לך הפעם" הוא אומר ואני קצת מופתעת שליאם מוכן לוותר לו. הוא אף פעם לא וויתר לאף אחד, אפילו לא כשהתחננתי בפניו. אבל אני בהחלט מרגישה הקלה שאף אחד לא ימות היום.
"תודה מר קייג'. זה לא יקרה שוב" הוא עונה לו בחזרה וליאם מהנהן בחיוב, מניח לו ללכת. אני יכולה להרגיש שהוא עדיין זועם מבפנים ולוקחת נשימה עמוקה כשאני מחליטה לא לריב איתו על מה שגיליתי עכשיו. לליאם לא קל לעשות דברים כאלה ואני יודעת שהוא לא הגיב ככה רק בגלל שהוא הפר פקודה. אלכס ניסה במכוון לגרום לי ולליאם לריב. אני לא יודעת למה הוא עשה את זה, אך אין לי ספק שבגלל זה הוא דיבר על הבית בידיעה שאני נמצאת בחדר. אלכס ידע שזה יכעיס ויפגע בי שליאם שיקר והסתיר ממני את כל זה וליאם איבד את שליטתו כשהבין שאחרי הרגע המדהים שהיה לנו, אלכס אולי הרס הכל.
YOU ARE READING
save me from you 2
Romance*** עונה שנייה לסיפור save me from you *** אחרי הסוף הטוב הייתי בטוחה שאוכל להתחיל את חיי החדשים עם הגבר שאני אוהבת. הייתי בטוחה שהכל נגמר ונוכל להיות מאושרים סוף סוף. הייתי צריכה לדעת שבעולם שאנחנו חיים בו זה לעולם לא יגמר והסוף הזה היה רק ההתחלה...