קול נעליו של ליאם נשמעו ומיהרתי לסגור את המגירה, לא רוצה שידע שום דבר לפני שאהיה בטוחה. "תאכלי ותנוחי קצת" הוא אמר כשנכנס והניח את האוכל על השידה לידי. "אני לא רעבה" לחשתי כשהבטתי באוכל הרב שעל צלחתי. "את עדיין צריכה לאכול" הוא ענה, לוקח כיסא ומתיישב ליד המיטה. לא היה לי רצון לאכול, אך ידעתי שהוא צודק ואני חייבת להחזיר לעצמי את הכוחות.
לא אכלתי מאז ארוחת הערב שאכלתי עם ליאם בירח הדבש שלנו ולא ישנתי מאז. אני מרגישה כל כך חלשה, הגוף שלי כמעט ולא מתפקד. הרמתי את ידי, מנסה לתפוס את הכף באצבעותיי, אך נראה שאפילו זה גרם לגופי להתנשף בעייפות. "תני לי" ליאם התערב לאחר שראה שאני לא מצליחה להרים את הכף בידי.
הנהנתי בראשי, מניחה לו להאכיל אותי. לקח לי זמן עד שהצלחתי לאכול, אך ליאם היה סבלני ונתן לי תחושה שזה בסדר. הרגשתי שאכלתי כל כך הרבה, אך כשהבטתי על הצלחת ראיתי שהיא כמעט מלאה. אם אני בהריון, לא אמור להיות לי תאבון?
"אני לא יכולה יותר" עצרתי אותו והוא הניח את הצלחת בחזרה על השולחן. להפתעתי הוא לא התווכח איתי, רק נתן לי כוס מים והוציא כדור קטן ולבן מתוך קופסה שהייתה בכיסו. "מה זה?" שאלתי בחשד. "כדור שינה. אני יודע שאת לא מצליחה לישון, אבל את חייבת לתת לגוף שלך לנוח קצת" הוא קבע והניח את הכדור בידי.
התכוונתי לקחת אותו כמו שאמר, אך המחשבה שאני בהריון שוב קפצה לראשי. כדור שינה זה בדרך כלל כדור חזק מאוד, זה לא יכול להזיק לעובר? הכנסתי את הכדור לפי, לא רוצה לתת לליאם סיבה לחשוד עד שאדע בוודאות. לקחתי לגימה קטנה מכוס המים, דואגת להשאיר את הכדור מתחת ללשוני ונשכבת במיטה. הפניתי את גבי לליאם, מקווה שהוא לא רואה ומוציאה את הכדור מפי, דוחפת אותו מתחת לכר.
"את רוצה שאני אשאר עד שתירדמי?" קולו נשמע מאחורי והנהנתי בחיוב. עצמתי את עיניי, מקווה לא לראות את פניו של אלכס, אך זה הדבר הראשון שראיתי. "אני לא יכולה" פקחתי את עיניי והסתובבתי להביט בליאם. "אני יכול לנסות לעזור?" הוא שאל והבטתי בו בהיסוס, מהנהנת לבסוף. הוא ירד על ברכיו, מכופף מול פניי. ידיו עלו אל פניי, מלטפות בעדינות. הייתי בטוחה שמגעו יגרום לי להירתע לאחור, אך מגעו העדין היה ההפך המוחלט ממה שאלכס היה באותו הלילה ומשום מה זה הרגיש טוב.
"תסתכלי עלי" הוא הורה והעברתי את מבטי אל פניו, מרגישה את גופי נרגע מעט כשעיניי פוגשות במבטו החם והאוהב. "עכשיו, כשאת עוצמת את העיניים תדמייני את הפנים שלי" הוא לחש כשידיו ממשיכות ללטף את פניי. עקבתי אחרי הוראותיו והתמקדתי במגעו בעוד שעיניי עצומות, חושבת אך ורק על פניו ומרגישה את העייפות מכבידה עלי עד אני שוקעת בשינה.
~~~~~~~
תחושה רעה הפכה את בטני, גורמת לי לפקוח את עיניי ולהתעורר מהשינה העמוקה בה שקעתי. ליאם כבר לא היה לצידי ותחושת הבחילה התגברה עם כל רגע. משכתי מעליי את השמיכה, מנסה לקום וללכת אל המקלחת, אך ברגע שעשיתי כמה צעדים, נפלתי על הרצפה בחוזקה אודות לחוסר התפקוד של גופי.
YOU ARE READING
save me from you 2
Romance*** עונה שנייה לסיפור save me from you *** אחרי הסוף הטוב הייתי בטוחה שאוכל להתחיל את חיי החדשים עם הגבר שאני אוהבת. הייתי בטוחה שהכל נגמר ונוכל להיות מאושרים סוף סוף. הייתי צריכה לדעת שבעולם שאנחנו חיים בו זה לעולם לא יגמר והסוף הזה היה רק ההתחלה...