פרק 10 - להכחיש

6.1K 435 62
                                    


התארגנתי וייבשתי את שיערי. כשיצאתי אל החדר וראיתי שהמזוודות כבר לא נמצאות שם הבנתי שליאם מוכן וכך גם הרכב שלנו. ירדתי למטה, רואה שאין אף אחד ומתכוונת לחפש את קייט ומליסה. הלכתי אל כיוון החדרים, כמעט וצועקת כשיד מושכת אותי הצידה ומצמידה אותי אל הקיר. "מה אתה עושה?" שאלתי בבהלה כשפניו של אלכס קרובים אלי מתמיד. אפו עדיין נפוח ואדום ועיניו סוערות "אני לא יכול לעמוד בזה יותר" הוא לוחש בעינוי ואני עוצרת את נשימתי בהפתעה. על מה הוא מדבר?

"אני לא מבינה" כיווצתי את גבותיי בבלבול והוא נצמד אלי אפילו יותר, גורם לאי נוחות בגופי. "אני ניסיתי לעצור את עצמי במשך יותר מידי זמן, אבל אני לא יכול יותר. כל פעם שאני רואה אותך איתו אני מרגיש כאילו הלב שלי נקרע. הוא לא בשבילך לאלי. לא מגיע לך מישהו כמוהו" מילותיו מרתקות אותי למקומי וההבנה סוף סוף פוגעת בי. אלכס מרגיש משהו אלי. "אלכס, אני מצטערת, אבל אני אוהבת את ליאם והוא בעלי עכשיו. אנחנו בדרך לירח הדבש שלנו ועם כמה שכואב לי לראות אותך ככה, אני צריכה ללכת" אמרתי בטון מתנצל וניסיתי ללכת, אך הוא לא אפשר לי.

"אלכס, אתה עושה טעות" בלעתי את רוקי בכבדות כשהבנתי שליאם בטח יבוא לחפש אותי עוד מעט. "אל תלכי, אל תלכי אליו. מה שאת מרגישה זאת לא אהבה. הוא הכריח אותך להיות איתו ואני יודע שלא רצית את זה בהתחלה" הוא הטיח בפניי ועם כמה שריחמתי עליו וכאב לי שהוא כך, הכעס התחיל להתפשט בתוכי. "בדיוק, בהתחלה. לא רציתי את ליאם מהיום שהכרנו, אבל התאהבתי בכל חלק וחלק בו יום אחרי יום. אני מצטערת אם אתה כואב לך לראות אותנו יחד, אבל זה המצב ואם אתה מרגיש כזה זעם לליאם שאתה מנסה לחבל ביחסים בינינו בגלל הרגשות שלך, אל תעבוד בשבילו יותר" כמעט וביקשתי, אך נראה שהוא נחוש יותר בדעתו לשכנע אותי אחרת.

"חשבתי על זה, אבל אני לא יכול להתרחק ממך. אני התאהבתי בך לאלי ואני לא יכול להכחיש את זה יותר. שיקרתי לעצמי יותר מידי זמן שזה יעבור ושזה לא אמיתי, אבל זה כן. אני ראיתי אותך ואת ליאם מהרגע הראשון ובהתחלה אפילו עזרתי לו כי הוא הבוס שלי, כמובן, אבל הבנתי שהוא לא טוב בשבילך. את כל כך טהורה וטובה והוא רוצח לאלי. אני אולי לא האדם הכי טוב שיש, אבל אני יכול לספק לך חיים שעם ליאם לא יהיו לך. בלי רציחות ובלי רדיפות, חיים רגילים וטובים" הוא אומר בכנות ואני יכולה לראות את האהבה בעיניו.

הכאב מציף אותי ואני לא בטוחה איך להתמודד עם זה. ברור לי שלא אתפתה להצעה שלו, כי עם כמה שאני רוצה חיים רגועים, אני אוהבת את ליאם יותר מהחיים עצמם. אלכס הפך לחבר שלי עם הזמן ואני באמת אוהבת אותו כך, אבל לא בצורה שאני אוהבת את ליאם. "אלכס, אני נשואה. אני אוהבת את בעלי ואין לי שום עניין להחליף את חיי. אתה בחור מדהים באמת, אבל לא בשבילי" לחשתי בעצב ופניו נפלו. "לא, לאלי אני בדיוק בשבילך. אני אוהב אותך" ידיו נצמדו סביבי ולפני שהספקתי להגיד דבר נוסף, שפתיו נצמדו אל שלי בהפתעה.

save me from you 2Where stories live. Discover now