Dobra, postanowiłam zrobić jedną, osobną notkę, którą w razie potrzeby będę po prostu aktualizować, bo nie chcę zaśmiecać już opowiadania "informacjami". Dlatego jeżeli zobaczycie powiadomienie, że jest aktualizacja, to radzę wejść w notkę, ponieważ czasem może to być coś ważnego.(06.12.2016)
Po pierwsze chciałam podziękować za 6K. Ja już nawet nie wiem jak Wam dziękować.
Po drugie już trzeci tydzień siedzę w domu, więc teraz przed świętami będę mieć niezły zapieprz, żeby wszystko nadrobić i napisać, więc musicie mi wybaczyć, jeśli rozdział pojawi się na przykład tuż przed świętami (chociaż będę się starać, aby był wcześniej).
Amen.
(25/26. 12. 2016)
Data łamana, bo piszę to w nocy i w sumie za chwilę będzie 26.
Na początku chciałam przeprosić, że rozdziału jeszcze nie ma, ale zwyczajnie nie miałam czasu. Jeżeli jutro (26) nie pojawi się kolejna część, to możecie mnie spalić na stosie - jutro będę miała czas, a jeśli nie będzie rozdziału, to znaczy, że jestem leniwą kupą i mi się nie chciało.
Ale mimo wszystko postaram się jutro wrzucić. Matko, ale chaotycznie.
Wiem, że już trochę za późno, ale życzę Wam wesołych świąt. Nie, serio jest już za późno... Więc życzę Wam, żeby Wasz cały przyszły rok był świetny.
To by było na tyle, całuski.
(02.01.2017)
Witam moje Kluseczeki!
Chciałam tylko poinformować, że być może pojutrze odzyskam laptopa, ale podkreślam, że nic nie jest pewne. Jednakże jeśli tak właśnie by się stało, to znaczy, że rozdział pojawi się w weekend (a może nawet w piątek?).(06.01.2017)
Laptopa niestety jeszcze nie mam, ale po długich walkach z moim telefonem w końcu zainstalowałam ponownie wattpada, więc myślę, że rozdział się pojawi już dzisiaj (w sensie w piątek. Chyba powinnam przestać pisać w nocy notatki informacyjne).
Dzięki temu, że mam teraz wattpada na telefonie oznacza to, że być może rozdziały będą się pojawiać częściej. Podkreślam być może, bo będzie to również zależeć od tego ile będę mieć wolnego czasu.(12.01.2017)
Klusencje moje najdroższe!
Wiem, że tydzień temu nie pojawił się rozdział za co bardzo, bardzo, bardzo *sto lat później* bardzo Was przepraszam, ale mam mnóstwo nauki i nie wiem, czy dam radę wstawić rozdział na ten tydzień.
A teraz trochę weselej... Pełnia ma już 8K wyświetleń! Jest mi niezmiernie miło i jak widzę, że z dnia na dzień rośnie ilość wyświetleń, gwiazdek i miłych komentarzy to po prostu mam ochotę tańczyć makarenę.
MClarissaM
(20.01.2017)
Hej.
Na początku chciałam przeprosić, że nie ma rozdziału, ale musicie mnie zrozumieć - mam dużo nauki i też życie prywatne. Mimo to w ferie postaram się wstawić zaległe rozdziały, dzięki czemu powinno się ich trochę uzbierać ;)
Podczas tej nieobecności chciałam Wam przypomnieć o moich innych pracach, np. o "Remember ~ Stydia", które co prawda na razie stoi w miejscu, ale mam nadzieję, że niedługo to się zmieni.
Niedawno zaczęłam pisać również "In love with him". Jest to historia o Stydii/Stalii. Nie ma tam istot nadnaturalnych, przez co kilka rzeczy uległo zmianie, ale mimo to myślę, że zerkniecie i kto wie, może Wam się spodoba? :)(27.01.2017)
O. MÓJ. BOŻE.
Właśnie wybiło 10K wyświetleń!!!
EoiwedohchpjdiisagjhevdhydjecsvrrEnordjrbcgf
Okej, przepraszam, już się opanowuję.
Ale naprawdę, gdy zaczęłam pisać to opowiadanie pod koniec wakacji i ktoś by mi wtedy powiedział: "Słuchaj, Gośka, za niecałe pół roku będziesz mieć pod tym 10K wyświetleń" to bym mu na pewno nie uwierzyła. A teraz? W sumie dalej nie wierze...
To wszystko dzięki Wam. Dlatego każdy otrzymuje przytulasa!
Wiem, że dłuuugo już nie ma rozdziału, ale obiecuję, że już jutro się porządnie zepnę i wezmę do roboty.
A teraz dobranoc!
Ps. Ktoś w ogóle czyta te notki z tablicy ogłoszeń? xd
YOU ARE READING
Pełnia // Teen Wolf
FanfictionCaroline Fall przeprowadza się do Beacon Hills - miejsca, w którym mieszkała w dzieciństwie. Już pierwszego dnia spotyka swoich dawnych przyjaciół. Jednak co się stanie, gdy jedno z nich zostanie ugryzione? Co się będzie działo podczas pełni...