38. Jestem tutaj, Caroline

572 50 19
                                    

Gdy rano zadzwonił budzik, byłam kompletne niewyspana. Moje logiczne myślenie działało jeszcze gorzej niż zwykle, dlatego zignorowałam irytujący dźwięk, gdyż myślałam, że mi się on śni. Dopiero kiedy drzwi do pokoju otworzyły się z hukiem, natychmiast zmieniłam pozycję z leżącej na siedzącą.

- Nieczynne - mruknęłam zaspana i przetarłam oczy.

- Wyłącz to - rozkazała mama, po czym wyszła z sypialni równie szybko, jak do niej weszła.

Uniosłam brwi starając się szerzej otworzyć oczy i po chwili moja ręka odnalazła przedmiot, z którego wydobywał się hałas, a następnie wyłączyłam go.

Gdy nastała cisza, zaspanymi oczami rozejrzałam się po pokoju. Westchnęłam krótko i z trudem zwlekłam się z łóżka. Idąc do łazienki oczywiście musiałam wpaść na drzwi zamiast je najpierw otworzyć. Jak zwykle.

Po około trzydziestu minutach byłam już gotowa do wyjścia. Zbiegłam po schodach do kuchni i zabrałam drugie śniadanie, po czym skierowałam się do przedpokoju.

- Podwieźć cię? - Kiedy zakładałam buty obok mnie pojawiła się Chloe.

- Przejdę się - odparłam i zdjęłam bluzę z wieszaka.

- Nalegam - dodała nieco mocniejszym głosem i złapała mnie za rękę, przez co się odwróciłam.

- Ja też. - Wyrwałam rękę, a następnie otworzyłam drzwi i wyszłam na zewnątrz. Wypuściła głośno powietrze z ust i szybkim krokiem ruszyłam w kierunku szkoły. Nie minęła nawet minuta, gdy dostałam sms'a.

Od: Stiles

Hej, podjechać po ciebie?

Do: Stiles

Poczekaj na mnie za rogiem, okej?

Od: Stiles

Okej

Od: Stiles

Ale dlaczego tak?

Do: Stiles
 
Opowiem wam w szkole

Od: Stiles

Wam?

Od: Stiles

Czyli komu?

Do: Stiles

A jak myślisz geniuszu?

Od: Stiles

Oh, zamilknij Fall.

Do: Stiles

uu, kropka nienawiści

Do: Stiles

groźnie

Od: Stiles

Lepiej rusz tyłek bo nie będę czekać wiecznie

Do: Stiles

Cierpliwości chłopcze

Od: Stiles

Chodź szybciej chłopcze

Do: Stiles

co

Od: Stiles

nico, przyspiesz bo cie już widze

Po tej wiadomości schowałam telefon do kieszeni i podniosłam głowę, dzięki czemu ujrzałam niebieskiego jeepa stojącego na rogu ulicy. Obejrzałam się za siebie, a następnie pobiegłam do samochodu i pospiesznie do niego wsiadłam.

Pełnia // Teen Wolf Where stories live. Discover now