yusrac kişisine ithaftır.
Köyde ilerliyordu, sıradan güneşli bir gündü. Her adımında insanlar geri çekiliyordu. Nedeni ise "korku"ydu. Bu dünyada dört hükümdar duygu vardı: Neşe,hüzün,korku ve unutulmuş duygu. Unutulmuş duygu her efsanede farklı anlatılırdı. Daha çok üç duygu üzerinden anlatılıyordu. Kimse hatırlamadığı bu duyguyu anamazdı. Hatta bu yüzden adı yoktu. Evlilikler unutulmuş duygudan dolayı mantık evliliği idi. Çocuklar ise bu evlilik sonucuydu.
Kızıl saçları bağlı kadın yine köyün en eski- o kadar eskiki silah dahi satıyor.- büyü dükkanına girdi. Alışverişini yapıp çıkarken mavi saçlı büyücü girdi. Bir an duraksadı, daha önce hiç hissetmediği bir güç hissediyordu. Bunun nedeni kızıl saçlı kadındı. Hızla peşinden koştu. Her adımında kalbi daha hızlı atıyordu. Duyguları ise ona zıt davranarak işkence ediyordu. Kızıl saçları kaybetmekten korkarak birkaç kişiye çarpmıştı. Bir an duraksadı ve çevresine baktı. Kızıl saçları bağlı kadın ona bakıyordu. Elini hızlıca kalbine koydu. İçinden:" O kızıl benim sevdiğim tek renk artık." dedi nedenini bilmeden.
Kızıl saçları bağlı kadın kalbine emir veriyordu. Ama kalbi hala hızlı atıyordu.
İçinden ise:" Tanrım, ölüyorum. O renkler beni tuhaf bir huzur ile yok ediyor. Tanrım lütfen, lütfen durdur bunu." diyordu. Ama işe yaramıyordu. Elanın kızılın arasında kaldığı mavi ona işkence ediyordu.
İşte böyle başladı unutulmuş duygunun uyanışı ve yavaş yavaş arttırarak ilerleyecek ve acaba onları ne bekliyor.-----------------------------------------------------------------
Minna ilk Bölüm olduğu için kısaydı. Yorumlara göre uzayacak. Lütfen beğenin. Ve Yorum atarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMUŞ DUYGU
FanfictionPekçok varlığın yaşadığı bu dünyada unutulmuş bir duygunun bir anda uyanış macerasını anlatmaktadır.