UNUTULMUŞ DUYGUNUN LANETİ

175 14 11
                                    

Lucy, Lisanna ve Levy'nin giysileri
----------------------------------------------

Gajell arkasını sandalyeye yaslayarak sandalyeyi daha çok tek ayak üzerinden sallıyordu. Aklı ise tüm bilgilerin bulunduğu kütüphaneye nasıl gireceğindeydi. Derin bir of çekti.

Bixclow hem kukulettaları dinliyor, hem Lisanna'yı izliyordu. Sanki kızın çekim anlanı yalnız onun için etki gösteriyordu. Blue Moon- kukulettanın iletişimle alakalı olanın adı- ikide bir onu rahatsız ediyordu. Sonunda sinirle kafasını ona çevirdi:" Ne var?" dedi. Blue Moon onu bu kadar sinirli beklemiyordu. Sonunda Jelal ile bağlantı kurdu:" Hey, aklı burda olmayan kuklacı! Kızı bırak ve Gajell'in yanına git. " dedi. Jelal'in ona böyle emir vermesine sinir olarak:" Asıl sen o kızıl kafayı bırak." dedi. Sonunu yüksek söylemişti. Ve bundan dolayı ona tuhaf duygular hissettiren kız ve askerler ona bakıyordu. Elini salladı.

Lisanna, Elfman'in bahsettiği çocuk olduğunu anlayınca hafifçe kızardı. Elini utangaç bir şekilde kaldırarak selam verdi. Askerler, kukulettaları görünce önce şüphe ettiler ama komutanın kız kardeşi el sallayınca şüpheleri biraz olsun azaldı, selam vererek uzaklaştılar. Onlar uzaklaşınca Bixclow hızla uzaklaştı. Bu Lisanna için büyük bir acı verdi. İçinden:" Seni sevmiyor. Sana ilgi duymayacak, sadece korkudan öyle davrandı. Sen onun için bir hiçsin, Lisanna. " dedi. İşte yine ortaya çıkıyordu kimin yaptığı bile belli olmayan o "yalandan lanet".  Ama bu duygu bile onun için hoştu.

Gajell kütüphanenin önünde Bixclow'u bekliyordu. Jelal'e ağır karşı çıktığını duymuştu Natsu'dan.  Ama sebebini bilmiyordu. Sebebi taktığıda söylenemezdi. Sonunda geldiğini yaşadı. Hızla planını anlattı. Bixclow:" Niye Natsu değil de ben?" dedi. Gajell zaferi kazanan edasıyla:" O avını yakalamayınca Laxus'tan iyi bir azar yedi. Şimdi Gray ile avlarını yakalamaya gitti. " dedi.

Gajell kütüphanenin içinde bilgi sahibi olan birini arıyordu gözleri ile. Gözleri minyon tipli mavi saçlı kıza takıldı. Nedenini bilmiyordu ama içindeki tuhaf ses onu kızın yanına sürüklüyordu. Kızın önündeki sandalyeye oturdu. Doğru kelimeleri seçmeye çalıştı. Fakat aklına bir türlü bir şey gelmiyordu. Sonunda kız konuştu:" Bir şey mi istediniz?" bunu duyunca Gajell rahatladı ve hızla kafasını olumlu anlamda salladı. Kız gülümseyerek cevabını bekledi. Gajell bir süre sonra titrek bir ses ile:" Ben duygu lanetleri ile alakalı bir kitabı arıyorum. " deyince kız şaşkın bir şekilde ona baktı.

Levy ilk defa böyle birinden bu cevabı alıyordu. Kitabın yerini bilmiyordu. Ama kalbi ona bu kişinin cevabı bildiğini söylüyordu. Başka bir seçenek yokmuş gibi adamın elinden tutup gizli bölüme götürdü. Elini tutmak bile ona tuhaf bir his veriyordu. Hem adımda hafiften kızarıyordu. Vardıklarında yanakları kırmızının en koyu rengi olmuştu sanki.

Gajell ilk defa bu kadar tatlı bir kız görüyordu ve bu onun hoşuna gidiyordu. Kızın bir şeyler mırıldandığını duydu. Kafasını kaldırınca pekçok kitabın hareket ettiğini gördü. Sonunda aradığı kitap kızın elindeydi. Hızla aldı ve acil bir işi varmış gibi bir selam verip gitti.

Levy şok olmuş bir şekilde arkasından bakarken bir patlama sesi duydu. Hızla oraya gitti. Ama hiçbir yaralanma yoktu. İçinden adama sayıyordu. Salak gibi ona yardım etmişti.

Gajell eve varınca hızla kitabı Jelal'in kafasına attı. Jelal homurdanarak kitabı yerden aldı. Hepsine sinirliydi. Çünkü kızılından onu ayırmışlardı tam onunla konuşup adını alacakken. Bu yüzden evde Natsu bir güzel dayak yemişti.

İki saat sonra Jelal büyüyü kırıp masalı seslice okumaya başladı:"Zamanın birinde birbirine zıt iki büyücü varmış. Birinin adı Aşk, öbürünün adı Kıskançlık imiş. Kıskançlık, Aşk'a karşı anlatılması bir his besliyormuş. Aşk bunun ne olduğunu biliyor ama söylemiyormuş. Kıskançlık ise öğrenmek için inat ediyormuş. Sonunda Aşk'a açılmaya karar vermiş. Aşk'ta o gün Neşe'ye yardım ediyormuş. Aşk ile Neşe'yi izlemeye başlamış. Aşk, Neşe'ye Üzüntü'ye nasıl açılacağını gösterirken Kıskançlık bunu yanlış anlamış ve o gün Aşk'ın, yalnızca gerçekten birbirinden hoşlananlarda hangisi ilk açılmış ise kaybolmasıyla başlayan oyunda  aşığın onu bulması sonucunda Aşk'ın uyanacağına dair bir lanet oluşturmuş." diye bitirdi. Böylece Zeref'in neden ortadan kaybolduğu ortaya çıkmıştı.

UNUTULMUŞ DUYGUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin