MAVİ DUVAK

62 4 11
                                    

Şarkı sözlerini media ile dinleyin, lütfen.
Sözler tamamen kendi sallamamdır.

Yağan karın ortasında diz çökmüş bir çocuk, savaşmaktan mavi okyanusunu unutan ufak bir kız. Aslında ikisininde hayatı farklı ama acıları aynıydı: En değerlilerini kaybetmişlerdi. Biri annesi, öbürü okyanusunu.

Juvia Lockser, kendini bildi bileli kaybettiği okyanusu için ağlardı. Herkes bu yüzden ona zayıf derdi ama o tam tersine güçlü olduğu için ağlıyordu. Eğer zayıf olsaydı belki savaşa katılmaya bilirdi. Tatlı okyanusundan hiç ayrılmazdı o zaman.

Gray eli ile alnını ovdu. Aptal kız yine ağlıyordu. Gözyaşları sanki evine gidemeyeceğini bilen bir çocuğun çığlıklarıydı ama onun umrunda bile değildi. Yaşamı böyle kabullenmeliydi. Ağlayarak değil, dik durararak. Kendi çektiği acılar ona bunu ağır bir şekilde belirtmişti.

Juvia sonunda ayağa kalktı, bu kadar ağlak olmasının nedenini çok iyi biliyordu. Bu zindanların işiydi. " Tch, tch, tch. Juvia Lockser bizi böyle düşünmemelisin bazılarımızın içinde hala ışık var. Hem işsiz miyiz ki seni sürekli ağlatalım." dedi bir erkek sesi. Siyah saçlı, ateş gibi parlayan gözlere sahip yakışıklı bir çocuk hızla yanına gelip çenesini sağ eli ile tutmuştu. Gözleri açılabildiği kadar açıldı. En büyük kabusu, savaştaki ilk aşkı: Kurami. Tam karşısında onu delip geçecek gözler ile bakıyordu. Kurami, zindanlardan çıkabilen efsane ikilinin erkek tarafıydı, yalanların en canlı haliydi. Onun yanında her yalan ortaya çıkardı. Juvia titrek bir nefes verdi:" Damira nerede?" diye sordu. Kurami güldü, sesi kulaklarında ve odada güçlü bir yankı oldu. Ağlak kızın şarkısı, Kurami'nin zaafı: Damira. Açık sözlü, her şeyi güzelleyen, zindanlardan çıkabilen efsane ikilinin kız tarafı. Kurami ile Damira hep zıt kutuplardı.

Gray etrafa sinirle bakınıyordu. Ağlayan aptal kız şimdi kayıptı. " Değil." dedi bir kadın sesi. Gray içinden küfertti. Kimdi bu kadın ve nasıl konuşuyordu?

" Biz önceden kırık birer melektik.
Sonra birbirimize aşık olduk.
Ve koca oyun kapıyı çaldı.
Bu kapı açılıp bir masal oldu.
Ritme uy,
Bu çılgın arayışta.
Sana kayıp yolu gösterecek.

Şimdi ziller çalıyor.
Oyun başladı.
Kaçmaya başladı,
Kırgın aşık, kalp ile beraber,
Ayağa kalk.
Ve bulmaya çalış,
Benimle beraber
Kırık melodileri.
Aşk hadi kaç.
Söz veriyorum,
Seni bulacağım.

Kırıldı tüm kapılar.
Ziller yine çalıyor,
Bu sefer bitiş adına.
Hadi aşkımıza seslen.
Bu şarkı mavi duvağın,
Aşk sözü.

Kaçıncı sözüm bilmiyorum,
Ama hadi aramaya devam et.
Ben de yanındayım.
Kalbim önümüzde bir ışık olacak,
Baştan başlayalım.
Ne oldu zaman?
Yoksa saat tersine mi döndü?
Güven bana,
Mavi duvak.
Oynu tekrar başa sarıp,
Bu oynu kazanacağım.

Ziller çalıyor,
Bu sefer korkarak.
Çünkü aynayı kırdık.
Bir kez daha kanıtladık,
Bu aşkın gücünü.
Mavi duvaklı kız.
Hadi bize katıl.
Beraber savaşalım.
Bu çılgın savaşta,
Sen ve ben, birlikte savaşalım.
Hadi beraberliğimizi kanıtlayalım.

Ziller çalıyor,
Bu sefer nedensizce.
Hadi koş,
Bu hayali dünyada.
Ben yanındayım.
Aşk yanında.
Çabuk onu bul.
Kurtul bu zindandan.
Çığlık at,
Biz yankın olacağız.

UNUTULMUŞ DUYGUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin