Yukarıdaki kapak Jelal'in elindeki kitabın kapağı.
Güneş'in parlak ışıkları yine köyün en eski kafesinden başlayarak köyü aydınlatmaya başladı. Sanki köyü var olmayan bir karmaşanın içinden kurtaran kahramandı.
Kafe bu ışıklar ile açılmaya başladı. Kahverengi saçlı, gözlüklü kız yine ilk gelen olmuştu. Zaten son çıkan kişi de oydu. Köyün yarısı onu yenmeyi denemiş ama başaramamıştı.Mirajeni yine bol köpüklü kahveyi kıza götürdü. Ona göre kız fazla tuhaf biriydi. Her kişinin hissini bilir ve ona göre konuşurdu. Tabi bu nadiren olurdu. Genellikle bir şeyler yazardı. Elindeki kalp desenli kalem her renge girerdi bu süre zarfında.
Tika- kıza dakik ve hazır cevap olduğundan köy halkının ortak koyduğu ad- bol köpüklü kahveyi aldı. Bir süre kahveye baktı, sonra Mirajeni'ye bakarak:" Bugün aşırı dalgınsın. Nedenini merak ediyorum?" dedi. Mirajeni ilk defa böyle bir soru alıyordu ondan. Her konuşma çabasında genellikle tuhaf sorular ile karşılaşırdı. Ve hiç cevap veremezdi.
Cevabı olmayan bir masal,
Kraliçesi olmayan bir saray,
Unutulmuş bir duygu,
Hepsini o bilir.Senin hayatın onun kitabı,
Senin duyguların oyuncak,
Akıllı şeyleri sevmez.
O, YAZAR'ın ta kendisi.Laxus kulağına fısıldanan bu sözleri düşünürken bir anda kafeye vardığını fark etti. Etrafta bir süre bakındı. Beyaz saçlı bir kız ve Yazar'ın konuştuğunu gördü. Fısıltılar haklıydı. Yazar, onun hikayesini bilerek o kızla konuşuyordu. Hızla kafenin içine girdi. Yazar'da Mirajeni'yi kafenin içine yolladı. Fısıltılı bir ses ile:" Oyun başlıyor. Şeytan, Yıldırım'ını buldu. Ama öncelik Kızıl Savaşçı ve Mavi Büyücü. Üzgünüm Zeref ama kural kuraldır." dedi. Oradan ayrıldı. Bu kafedekilere göre hayra alamet değildi ama bir o kadarda şaşırtıcı bir başaraydı. Masada sadece bir kalem vardı, o kadar.
Mirajeni ilk defa birinin karşısında bu kadar utangaç davranıyordu. Bu adam kimse Mirajeni'yi fazlasıyla etkiliyordu. Aynı şey Laxus içinde söylenebilir. Bu kadar tatlı bir kişiyi ilk defa görüyordu. Hafif ama insanları baştan çıkaracak bir gülümseme attı. Bunu içinden gelen tuhaf bir histen dola yapmıştı. Bunu gören Mirajeni elini hızla yanaklarına götürdü. Hızla kızaran yanakları görmesini istemiyordu.
Laxus zorda olsa ciddi bir yüz ifadesi aldı. Sert bir sesle:" Ne konuştunuz? " diye sordu. Mirajeni bu ani hal değişime sinirle:" Sorularına cevap verdim. " dedi. Meydan okuyan bakışlar ile Laxus'u süzdü. Tika'nın oturduğu yerden kalemi aldı. Sipariş defterine bir şeyler karaladı ve Laxus'a gösterdi. Laxus defteri eline aldı. Sonuna kadar bilerek beklemişti. Yazdıklarını okuyunca kalem ile defteri alarak dışarı çıktı. Mirajeni bu harekete karşılık sinirle nefes verdi.
Laxus yolda deftere bir kez daha baktı. Üzerinden Mirajeni Strauss yazısını görünce içinden küfretti. Komutan Elfman'in ablasından zorla bir şey almıştı. Bunu duyunca Elfman'den bayağı sert bir dayak yiyecekti.
Jelal yine Erza'yı takip ediyordu. Daha doğrusu Erza izin veriyordu. Sonuçta en güçlü kadın savaşçının iç güdeleri de onun gibi güçlü olması gayet doğal bir şeydi.
Jelal ilerlerken bir çocuk ona çarpmıştı. Çocuk ilk başta şaşırsada sonradan korku ile ağlamaya başlamıştı. Jelal bunu görünce dayanamayıp ona sarıldı. Sakinleştirmek amacıyla çocuğun hoşuna gidecek birkaç büyü yaptı. Çocuğun neşesi yavaş yavaş yerine geldi. Çocuğun iyi olduğuna inanca ayağa kalktı. Etrafta bakındı, Erza'yı göremeyince içinde kocaman bir boşluk hissetti. Büyüsüyle aradı ama sonuca varamayınca kendi evine gideceği aklına geldi. Ve o da kendi evine yol aldı. Onu takip eden gölgeden habersiz yorgun bir şekilde ilerlerdi.
Eve girince Laxus direkt kafasına kalemi attı. Jelal homurdanarak kalemi yerden aldı. Kalemi görünce şok geçirdi. Laxus, Jelal'e bakarak:" Yazar'ın selamı var." dedi. Bu hiç iyi olmamıştı. Hem onlar hem de Zeref için büyük bir sorundu. Jelal hızla kitabı çağırdı ve elinden geldiğince bir şeyler yazdı. Sonra Laxus'a gösterdi. Laxus "Anladım" anlamında kafasını salladı. Artık sonucu beklemeleri gerekiyordu.
Erza son parlak ışıkların inişi ile eve doğru yola koyuldu. İçinden:" Demek burada yaşıyor." dedi. Bu onun için çok önemli bir gelişmeydi. Aklına bir anda Jelal'in o çocuk için yaptıkları geldi. İlk defa biri ona unuttuğu neşeli anılar sayesinde gülümsetiyordu.
----------------------------------------------
Uzun bir çaba sonucu yeni bölüm geldi.
Sizce Mirajeni ve Jelal ne yazdı?
Sizce Yazar iyi mi yoksa kötü biri mi?Yorumlara fikrinizi lütfen yazın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMUŞ DUYGU
FanfictionPekçok varlığın yaşadığı bu dünyada unutulmuş bir duygunun bir anda uyanış macerasını anlatmaktadır.