Kadın: "Ve tüm dünya bir kitabın içindeki bir hikaye olmuş." dedi. Kadının bacağına yatmış olan ufak kız: "Neden ufak kız kötü?" dedi. Kadının bacağına uzanmış olan adam ise: "Annesi en azından yanındaydı ve sap kalan kral. Ayrıca kral resmen kötülüğü doğurmuş." dedi. Kadın ikiliye gülümseyerek baktı: "Bu bir hikaye. Gerçek olmak ya da olmamak onun için önemli değil. Önemli olan onu yaşayabilmek ve ne dediğini anlamak. Ayrıca gerçek olduğu ne malum?" dedi. Kız: "Ama o kadar kötü olamaz bir çocuk. Özellikle de o ufak kız. Ayrıca o kötü kadından bahsetmiyorum bile." diye annesine bir trip attı. Kadın güldü, kızın saçını okşadı. Adam buna sinirlendi ve mırıldanmaya başladı, kadın diğer eliyle de onun saçını okşadı.
Kızıl saçlı savaşçı önündeki kraliyet ailesine selam verdi. Ardından," Kralım, askerler toplandı ve sizi bekliyor." dedi. Mavi saçlı oğlan geldi, ve aynı selamı verdi: "Büyücü ve avcılar da sizi bekliyor." dedi. Kadın ikiliye bakıp güldü: "Erza ve Jellal, ben size tatil yapın demedim mi? Ayrıca yakında nişanınız var." dedi. Kız ve oğlan utanarak başlarını eğdi. Kral: "Siz gidin, ben birazdan toplantı yapacağım." dedi. Sonra giden ikilinin ardından: "Saraya değil, evinize." diye bağırdı. Ufak kız ve adam kadının bacaklarından kalktılar. Ufak kız hızla yere attı kendini. Kadın: "Sadgloom sana kaç defa böyle yapma diyeceğim." diye ufak kızı azarladı. Adam azardan dolayı somurtan kızı kucağına aldı. Karısına dönüp: "Gelmeyecek misin?" dedi. Kadın: "Birazdan gelirim." dedi.
Etrafında kimse kalmayınca kitabı açtı ve okumaya başladı. Erza'nın dileğinin adı Sıfır idi. Bu dilek geçmişi sıfırlardı ve kitabın içine hapsederdi. Kadın bunu ilk defa o zaman yapmıştı, çünkü çok zor bir büyü idi ve tutmama ihtimali yüksekti. Ama tutmuştu. Kadın ağlamaya başladı. Gözyaşları yaprakların arasına aktı: "Bana şans verdiğiniçin teşekkür ederim." dedi. Bu sefer her şeyi düzeltmişti. Herkes için iyi olan şeyi başarmıştı. Bu onun için mutluluktu.
Dört küre ağlayan kızın yanına gitti. Dördüncü kürenin adı Lonely idi. Aslında kraliçenin küresi oydu ama zamanlama hatasından dolayı Betrayal olmuştu.
Betrayal ağlayan kadın onlara bakınca: "Veda zamanı geldi. Biz üçümüz gideceğiz ve yanında Lonely kalacak." dedi. Sesi mutlu çıksa bile içten acı çekiyordu. Ağlayan kadının gözlerinde parlayan umudu anlamadı: "Şey... Aslında... Dördünüz... Kalsanız daha iyi." dedi. Betrayal şaşırdı. İhanetini kabul eden birini ilk defa görüyordu. Güldü. Fidelity ona baktı ve Cannibal'ın gülüşünü duyunca olayı anladı ve o da güldü. Lonely: "Bana uygun. Sonuçta her türlü görevimi yaparım." dedi. Dört küre ve kadın o gün Zindan'ı tekrar uyandırmak ve farklı bir masal için sözleşme yaptılar. Kitabın sayfaları üzerine yazılan, Zindan için yapılan son sözleşme oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMUŞ DUYGU
FanfictionPekçok varlığın yaşadığı bu dünyada unutulmuş bir duygunun bir anda uyanış macerasını anlatmaktadır.