– I on powiedział, że mnie kocha – opowiadała, entuzjastycznie wymachując rękoma. Minęło dopiero jakieś dwadzieścia minut od opuszczenia przez nich areny, a ona nadal powtarzała to wszystko, pytając się, czy aby na pewno dobrze to słyszeli. Dopiero teraz naprawdę dotarło do niej, co właściwie się stało, a kiedy Klaudia pokazała jej nagranie, patrzyła na nie tak uważnie, że jej tata zaczął się z niej śmiać.
– Słyszeliśmy to już milion razy – uświadomił ją mężczyzna, na co dziewczyna zamrugała tylko kilkukrotnie, a później zaczęła oglądać wszystkie zdjęcia, jakie zrobiła na koncercie.
Była taka szczęśliwa. Stwierdziła, że lepszego dnia w jej życiu już nie będzie.
– Dziękuję – rzuciła się na szyję swojej przyjaciółce, a ta tylko uśmiechnęła się radośnie, po czym obie poskakały do samochodu, przed którym dotąd stali.
Livia wciąż była podekscytowana i mimo okropnego zmęczenia, nie potrafiła zasnąć. W przeciwieństwie do blondynki, siedziała cicho i patrzyła na szybko przewijającą się za oknem ciemność.
Powrót trwał o wiele krócej niż jazda do Berlina. Szybko znaleźli się pod domem jej przyjaciółki, a następnie pod swoim. Liv zabrała swoje torby z rzeczami, których nawet nie tknęła podczas pobytu w Niemczech. Nie było na to czasu.
Weszła do domu, a dopiero wtedy zmęczenie dało o sobie znać. W łazience spędziła chwilę, spiesząc się, by jak najszybciej znaleźć się pod ciepłą kołdrą.
Kiedy leżała już w łóżku, ostatni raz wyjęła telefon, po krótce przyglądając się nowym tapetom - jednej przedstawiającej ją i Klaudię w trakcie koncertu oraz drugiej, z postacią Shawn'a, który stanął blisko niej na scenie.
Włączyła Twittera, klikając pole tekstowe.
Livia tweet:
@ ShawnMendes yes, i am so happy because you said that you love me 😄I poszła spać, na chwilę zapominając o przeżyciach z tego dnia.
ShawnMendes liked your tweet.
CZYTASZ
Meet him || mendes
Fanfictiongdzie livia marzy o spotkaniu shawn'a mendes'a. Opowiadanie dla @Miszak13 #199 in Teen Fiction - 5.01.17 #145 in Teen Fiction - 15.01.17; 27.01.17 #69 in Fanfiction - 7.08.17 Uwagi: wiadomości w języku angielskim, zdjęcie normalnej/prawdziwej osoby...