Κεφάλαιο 6: Πόνος

229 36 88
                                    

Το κεφάλαιο άλλαξε εντελώς

Ο Ιγνάτσιο συνέχισε να πηγαινοέρχεται νευρικά στο σαλόνι του διαμερίσματός του. Δεν μπορούσε να χωνέψει το γεγονός ότι η Μαρκέλλα εξαφανίστηκε έτσι ξαφνικά από τη ζωή του. Ήταν σίγουρος πως ο υποτιθέμενος κολλητός του είχε βάλει το χέρι του ούτως ώστε να τον χωρίσει η Μαρκέλλα. Ήταν ερωτευμένος μαζί της χρόνια τώρα...

-Μπορείς να ηρεμήσεις, σε παρακαλώ;

Η φωνή του Φάμπιο, του αδερφού του, τον έκανε να αναπηδήσει από τη θέση του και να σταματήσει τις σκέψεις του. Γύρισε και τον κοίταξε. Είχε ξεχάσει ότι βρισκόταν εδώ...

-Δεν μπορώ να ηρεμήσω, fratello!!! Πήγα από το σπίτι της και δεν είναι εκεί... Πού μπορεί να έχει πάει, μου λες;;; ρώτησε με απελπισία ο Ιγνάτσιο.

-Μπορεί να έχει πάει να μείνει με τον πατέρα της... Από ό,τι μου είπες μένει κι αυτός στη Ρώμη...

-Αποκλείεται... Δεν έχουν καλές σχέσεις...

-Τότε, μπορεί να επέστρεψε στην Ελλάδα... Για τις γιορτές...

-Μπράβο!! Αυτό είναι... Πρέπει να την βρω, να της εξηγήσω...

-Τι να της εξηγήσεις, Ίνια;;; Τα ανεξήγητα;;; Η κοπέλα στο έκανε ξεκάθαρο ότι δε θέλει να σε ξαναδεί...του είπε ο Φάμπιο.

-Και να την αφήσω σε αυτόν;;; Αποκλείεται!!!Η Μαρκέλλα είναι δική μου, Φάμπιο!!!! Φώναξε με πείσμα ο Ίνια.

-Είσαι ερωτευμένος μαζί της, fratello...    Καιρός να το παραδεχτείς...

-Μην τολμήσεις να με ξαναπείς ερωτευμένο!!! Με καμία δεν είμαι ερωτευμένος!!!!

-Και τότε γιατί την κυνηγάς ακόμα, μετά από όσα έγιναν;; ρώτησε με απορία ο Φάμπιο.

-Γιατί καμιά δε μου λέει όχι... Και για να μην την κερδίσει εκείνος που την λιγουρεύεται εδώ και χρόνια... Αν δεν είναι μαζί μου, τότε δε θα είναι ούτε με εκείνον... απάντησε εκείνος.

-Είσαι ερωτευμένος μαζί της, fratello... όσο κι αν το αρνείσαι, την έχεις ερωτευτεί... Αλλιώς, δε θα την κυνηγούσες για να της εξηγήσεις...

Ο Ιγνάτσιο δεν απάντησε. Έστρεψε αλλού το βλέμμα του, καθώς τα λόγια του αδερφού του ήταν πέρα για πέρα αληθινά... Είχε ερωτευτεί τη Μαρκέλλα... Και τώρα που την έχασε το είχε καταλάβει... Σαν χείμαρρος ορμητικός όρμησε μπροστά του η εικόνα της να φιλιέται με τον Τζιανλούκα μπροστά στην Fontana di Trevi... Μια εικόνα που τον είχε κάνει έξαλλο...

Το κορίτσι του φίλου μου_AUBGRBCWhere stories live. Discover now