Ο Πιέρο έμεινε να κοιτάζει έκπληκτος τον Φάμπιο που τον κοιτούσε χαμογελώντας αμήχανα. Μπορούσε να καταλάβει την έκπληξή του. Δεν ήταν και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο να συνειδητοποιήσει αυτό που μόλις άκουσε... Ότι αυτός και η Αλεσσάντρα ήταν εραστές...
-Πες κάτι... είπε μετά από λίγο στον έκπληκτο Πιέρο.
-Τι... τι να πω;;;;; ρώτησε εκείνος αδυνατώντας να πιστέψει αυτό που μόλις άκουσε.
-Δεν ξέρω... Φώναξε, βρίσε με... Κάνε κάτι, τελοσπάντων... Μου την δίνει αυτή η σιωπή...
-Γιατί να σε βρίσω, Φάμπιο;;; Έκανες αυτό που σου έλεγε η καρδιά σου... Δεν επιλέγουμε ποιον θα ερωτευτούμε... είπε ο Πιέρο θλιμμένα καθώς η σκέψη του έτρεξε στην Ευαγγελία με την οποία δεν εξελίχθηκε το ειδύλλιο που είχε αναπτυχθεί μεταξύ τους.
-Το ξέρω... Απλά, περίμενα πως θα θύμωνες...
-Εγώ;;; Από πού κι ως που;;; Δεν είχα εγώ σχέση με την Αλεσσάντρα αλλά ο Ιγνάτσιο... Αυτός θα έχει πρόβλημα όταν τον μάθει... Εμένα δε μου πέφτει λόγος... Από πότε είστε μαζί;;;
-Εδώ και δύο μήνες... Λίγες βδομάδες αφότου άρχισε η παράνομη σχέση της με τον αδερφό μου...
-Δηλαδή, όταν αποκάλυψε στη Μαρκέλλα ότι διατηρεί ερωτική σχέση με τον Ιγνάτσιο, ήταν μαζί σου;
-Ήταν και με τους δυο μας... Όλο έλεγε ότι θα χώριζε από τον αδερφό μου κι όλο το ανέβαλλε... Όχι τόσο γιατί τον αγαπούσε όσο γιατί τον φοβόταν... Όταν του είπε πως δε θέλει να συνεχίσουν, σχεδόν την βίασε... Εκείνο το βράδυ που έγιναν οι αποκαλύψεις, ήταν το τελευταίο βράδυ που πέρασε με τον Ιγνάτσιο...
-Δηλαδή, η Μαρκέλλα και ο Τζιανλούκα άδικα τσακώθηκαν εκείνο το βράδυ;;; Άδικα η Μαρκέλλα τον έδιωξε από τη ζωή της;;;
-Πιθανόν...
-Τι πιθανόν, Φάμπιο;;; Καταλαβαίνεις τι μου λες;;; Ότι η Μαρκέλλα σηκώθηκε κι έφυγε παρατώντας τον Τζιανλούκα χωρίς λόγο!! Πώς μπορέσατε να παίξετε με τις ζωές δύο αθώων ανθρώπων που το μόνο λάθος τους ήταν ότι αγαπήθηκαν παράφορα;;;
-Δεν ήξερα ότι ήταν μαζί... Η Αλεσσάντρα δε μου είχε πει τίποτα τότε... Βέβαια, είχα καταλάβει ότι κάτι έτρεχε μεταξύ τους... Από τα βλέμματα που αντάλλαζαν και την αμηχανία που κυριαρχούσε όταν ήταν ο ένας κοντά στον άλλον...
-Είχαν αποφασίσει να το παλέψουν εκείνο το βράδυ... Ο Τζιαν ήταν τόσο χαρούμενος που η Μαρκέλλα, έπειτα από την απουσία του, κατάλαβε πως εκείνον αγαπάει, που δεν έβλεπε την ώρα να την σφίξει στην αγκαλιά του και να της πει πως θέλει να είναι μαζί... Κι έτσι κι έγινε... Ώσπου εμφανίστηκε η Αλεσσάντρα αργά το βράδυ και της είπε όλο αυτό το θέατρο που έπαιζε εις βάρος της τόσο καιρό! Και τα κατέστρεψε όλα!
YOU ARE READING
Το κορίτσι του φίλου μου_AUBGRBC
Romance"Σ' αγαπώ πολύ, bambina... Πάντα θα σε αγαπάω... Θέλω να είσαι πάντα ευτυχισμένη..." της είπε ο Τζιανλούκα. "Κι εσύ;;" τον ρώτησε πίσω εκείνη. "Εγώ, θα είμαι ευτυχισμένος αν είσαι κι εσύ... Αυτό μου αρκεί, γλυκιά μου bambina..." της είπε τρυφερά. "Τ...