Το κεφάλαιο άλλαξε εντελώς
Η Μαρίνα έμεινε σαν στήλη άλατος να κοιτάζει την ανιψιά της. Όλα όσα είχε ακούσει σήμερα την ξεπερνούσαν. Δεν προλάβαινε να συνέλθει από το ένα σοκ κι έπεφτε στο άλλο... Πόσα είχε υποστεί το κοριτσάκι της μέσα σε διάστημα λιγότερο από ένα μήνα;;;; Πώς κατάφερε να τα περάσει όλα αυτά μόνη της;;;; Κοίταξε ξανά τη Μαρκέλλα που είχε καρφώσει το βλέμμα της στο χιόνι που έπεφτε.
-Μαρκέλλα, τι λες, παιδί μου;;; την ρώτησε για να βεβαιωθεί ότι όντως άκουσε καλά.
Η Μαρκέλλα έστρεψε το βλέμμα της και την κοίταξε. Μπορούσε να καταλάβει την έκπληξή της... Δε χωνεύονταν εύκολα όλα αυτά που της αποκάλυψε... Εδώ ούτε η ίδια που την αφορούσαν άμεσα δεν τα είχε χωνέψει... Πόσο μάλλον η Μαρίνα που δεν είχε ιδέα για το τι συνέβη πραγματικά... Μόνο στην Ευαγγελία είχε πει τα πάντα... Αναστέναξε βαθιά και ετοιμάστηκε να αντιμετωπίσει το απορημένο ύφος της θείας της.
-Την αλήθεια... είπε ανασηκώνοντας τον ώμο της.
-Δεν... Δεν μπορεί να ισχύει όλο αυτό... Αυτό είναι ανήκουστο... μουρμούρισε η Μαρίνα.
-Σκέψου τι σοκ έπαθα εγώ όταν η μου το αποκάλυψε η "φίλη" μου... είπε με πίκρα η κοπέλα.
-Γιατί δε μου είπες τίποτα; την ρώτησε η Μαρίνα.
-Έγιναν όλα τόσο ξαφνικά που δεν ήθελα να μιλήσω με κανέναν, θεία... Μόνο στην Ευαγγελία μίλησα... Την επόμενη κιόλας μέρα που ήρθα στον Βόλο... Δεν είχα σκοπό να της μιλήσω αλλά επέμενε... Κι εγώ ήθελα να μοιραστώ όλο αυτό που με βασάνιζε... Όλον αυτόν τον πόνο που ένιωσε για την προδοσία του Ίνια, της Αλεσσάντρα αλλά και του Τζιαν...
-Του Τζιανλούκα; Από πού κι ως πού; απόρησε η Μαρίνα.
-Γιατί τα ήξερε όλα από την πρώτη στιγμή και μου τα έκρυψε... Καταλαβαίνεις πόσο ηλίθια ένιωσα όταν τα έμαθα όλα; Του είχα μόλις παραδοθεί και, το ίδιο βράδυ έμαθα ότι ήξερε τα πάντα και τους κάλυπτε... είπε με πίκρα η κοπέλα.
Η Μαρίνα σηκώθηκε από τη θέση της και πλησίασε την ανιψιά της. Της χάιδεψε τρυφερά τα μαλλιά και την έκλεισε στην αγκαλιά της. Μπορούσε να την καταλάβει, μπορούσε να νιώσει τον πόνο της, το δίκιο που την έπνιγε... Όπως επίσης, μπορούσε να καταλάβει και τον Τζιανλούκα... Ήταν στη μέση... Δεν ήξερε ποιον από τους δύο να διαλέξει... Τον καλύτερό του φίλο ή την κοπέλα που αγαπούσε όσο τίποτε άλλο; Ήταν δύσκολη η θέση του...
YOU ARE READING
Το κορίτσι του φίλου μου_AUBGRBC
Romance"Σ' αγαπώ πολύ, bambina... Πάντα θα σε αγαπάω... Θέλω να είσαι πάντα ευτυχισμένη..." της είπε ο Τζιανλούκα. "Κι εσύ;;" τον ρώτησε πίσω εκείνη. "Εγώ, θα είμαι ευτυχισμένος αν είσαι κι εσύ... Αυτό μου αρκεί, γλυκιά μου bambina..." της είπε τρυφερά. "Τ...