-Αλεσσάντρα, τι είπες;;;
Η Αλεσσάντρα αναστέναξε βαθιά κι έστρεψε το βλέμμα της στο παράθυρο αποφεύγοντας το δικό του. Δεν άντεχε να τον κοιτάζει. Ένιωθε τόσο ελεινή... Βέβαια, δεν υπολόγιζε ότι θα έμενε έγκυος ιδίως από τον Ίνια... Ήταν πάντα προσεκτικός κι έπαιρνε τις κατάλληλες προφυλάξεις... Εκτός από εκείνο το βράδυ... Το τελευταίο που έκαναν έρωτα... Το βράδυ που, έξαλλος για την απόφασή της να χωρίσουν, την κατέκτησε άγρια και λυσσαλέα, σχεδόν με το ζόρι... Το βράδυ εκείνο που, σχεδόν την βίασε...
-Αυτό που άκουσες... είπε ξεφυσώντας αποφεύγοντας να τον κοιτάξει.
Ένιωσε τα χέρια του να τυλίγονται γύρω από τη μέση της και τα χείλη του να βυθίζονται στα μακριά ξανθά μαλλιά της.
-Κοίταξέ με, μωρό μου... τον άκουσε να της λέει.
Γύρισε προς το μέρος του και χάθηκε στα όμορφα μελιά μάτια του.
-Είσαι σίγουρη;; Για την εγκυμοσύνη εννοώ...
-Ναι... Στο γιατρό ήμουν όταν εσύ μιλούσες με τον Πιέρο... Με είχε ειδοποιήσει να πάω να πάρω τις αναλύσεις αίματος που είχα κάνει 3 μέρες πριν... Τον τελευταίο καιρό είχα ζαλάδες έντονες κι ανησύχησα... Γι' αυτό και ο γιατρός με έστειλε να κάνω γενική αίματος...
-Γιατί δε μου το είπες;;; την ρώτησε με παράπονο.
-Πότε ακριβώς να στο έλεγα, Φάμπιο;;; Πίστευα ότι ήσουν με τη Σάντρα! Εξάλλου, το τελευταίο πράγμα που περίμενα ήταν ότι θα έμενα έγκυος!! Δε μου χρειαζόταν ένα παιδί ούτε τότε αλλά ούτε και τώρα!!!
-Τι εννοείς, καρδιά μου;;; Δεν το θες;;;
-Όχι, βέβαια!! Γιατί να το θέλω;;; Γιατί να θέλω ένα παιδί του οποίου ο πατέρας ποτέ δε με αγάπησε και με μεταχειριζόταν πάντα σαν ένα κομμάτι κρέας απλά και μόνο για να εκτονώσει τον πόθο του για κάποια άλλη;;;;
-Είσαι σίγουρη ότι είναι δικό του;
-Ναι... Είμαι 8 εβδομάδων, Φάμπιο... Ακριβώς όσο διάστημα έχω χωρίσει μαζί του... Έμεινα έγκυος εκείνο το βράδυ που του ανακοίνωσα ότι θέλω να χωρίσουμε... Λίγο μετά που αποκάλυψα στη Μαρκέλλα την αλήθεια...
-Ναι αλλά κι εμείς είχαμε ερωτική σχέση... Μπορεί το παιδί να είναι δικό μου...
-Δεν είναι, Φάμπιο... Εκείνο το βράδυ εγώ κι εσύ δεν κάναμε έρωτα...
-Κι έκανες μαζί του;
-Ναι... Χωρίς τη θέλησή μου...
-Τι;;;
YOU ARE READING
Το κορίτσι του φίλου μου_AUBGRBC
Romance"Σ' αγαπώ πολύ, bambina... Πάντα θα σε αγαπάω... Θέλω να είσαι πάντα ευτυχισμένη..." της είπε ο Τζιανλούκα. "Κι εσύ;;" τον ρώτησε πίσω εκείνη. "Εγώ, θα είμαι ευτυχισμένος αν είσαι κι εσύ... Αυτό μου αρκεί, γλυκιά μου bambina..." της είπε τρυφερά. "Τ...