Wszystko się zmieniło.
Moje życie zostało odmienione...
Jego życie podobnie...
Ale kiedy tamtego dnia się spotkaliśmy...
Wiedziałam jedno...
Coś z tego będzie...
Nasz los złączyło jedno...
Gdyby Slender tamtego dnia mi nie pomógł, zostałabym zabita szybciej niż się zdawało. Jednak nie żałuję tego życia. Wszystko układało się dobrze. Zakochałam się w mordercy.
On również mnie pokochał.
Żyliśmy szczęśliwie.
Pokonywaliśmy wszelakie trudności.
Do czego to zmierzało...
Udowodnienia jak bardzo siebie kochamy i jak silna jest nasza więź.A teraz...
Teraz razem wychowujemy naszą córkę. Toby się zmienił nie był już tym brutalnym jak wtedy... Zmienił się na dobre. W willi również się pogodził i przeprosił wszystkich. Z tego powodu, nie mogło się obyć bez imprezy z procentami.Teraz rozumiem, że jestem szczęśliwa niż kiedyś. Bo wszystko ułożyło się dobrze. Niedługo będę tylko patrzeć jak nasza córka się zakochuje i przeżyje własną miłosną historię.
The End
*
*****
Witajcie *^▁^*
Tak to już koniec tej książki.
Czy będzie kontynuacja?
Niestety nie będzie. Nie ma o czym dalej pisać.
Myślę, że książka wam się spodobała.
Dziękuję każdemu kto wytrwał do końca.
Pewnie zastanawiacie się co dalej będzie.
Powiem tyle...Wezmę się za kontyuację Moja prawdziwa historia. Jeśli macie jakieś pomysły bym napisała o kimś książkę zapraszam na priv lub jeśli chcecie podeślę wam link na mojego fb. Już kilku moich czytelników znalazłam dzięki temu, że profil z wtp macie połączony z kontem na fb.
Tak to takie info małe.Jeśli chcecie możecie zadawać pytania do postaci z tej książki pod tym rozdziałem. Zrobi się małe QA lub duże w zależności ile pytań do postaci macie.
Jeśli byście chcieli jakiś konkurs śmiało mówcie. Ja nie ugryzę... chyba...
Więc no dowidzenia w jakiejś książce.
Ps. Dziś zaczęłam pracę nad nowym opowiadaniem. ;)Pozdro Devidianne
CZYTASZ
Hi Sweety! // Hi Sweety I'm Back! [Zakończone]
FanfictionJaki los spotka dziewczynę która uciekła z rodziny zastępczej? Jak potoczy się jej życie gdy spotka ludzi różniących się od innych? Ale jeden chłopak to wszystko zmieni...całe jej życie