4

3.5K 323 4
                                    


Δεν το πιστεύω γαμώτο ότι πάνε και αυτοί Πάρο! Γιατί να συμβαίνει αυτό σε μενα...

"Έλα βρε Άννα μου σε παρακαλώ μην στεναχωριέσαι όλα καλά θα πάνε!" μου λέει συμπονετικά η Αριάδνη αλλά δεν νομίζω ότι θα γίνω καλύτερα. Τουλάχιστον εκτιμώ την προσπάθεια της.

Κάθισα σε ένα παγκάκι στον έξω χώρο του πλοίου. Ο καιρός σήμερα είναι τόσο καυτός που νιώθω ότι θα με ψήσει σαν κοτόπουλο. Αλλά δεν θέλω να μπω μέσα. Είναι κολλημένη η παρέα του Έκτορα στα κορίτσια και δεν γουστάρω παρέες. Εγώ περίμενα αυτές τις διακοπές ξέγνοιαστες και χωρίς προβλήματα. Τώρα πλέον δεν περιμένω τίποτα καλύτερο από γκαντεμιά, μιζέρια και απογοήτευση.

"Γιατί δεν είσαι μέσα;" ακούω την κλασσική σπαστική φωνή που πλέον αναγνωρίζω κατευθείαν.

"Δεν είστε του γούστου μου" του λέω απότομα. Εκείνος απλά γελάει, μα καλά είναι με τα καλά του; Του είπα μόλις ότι δεν τους γουστάρω κι αυτός ούτε καν εκνευρίστηκε.

"Κοίτα που θα αλλάξουν όλα ξαφνικά" 

"Τι εννοείς;" τον κοιτάω περίεργα και εκείνος με κοιτάει με εκείνο το χαμόγελο στα αυτιά.

"Θα μάθεις σύντομα" μου κλείνει το μάτι και μου κάνει σήμα να μπούμε μέσα.

...

"Και παιδιά που έχετε κανονίσει να μείνετε;" τους ρωτάει μαγεμένη η Φαίη. Αχ αυτό το κορίτσι τόσο ρομαντικό.

"Είναι ένα μικρό ξενοδοχείο στο κέντρο της Νάουσας για να βγαίνουμε βόλτες" λέω χαλαρά ο Έκτορας και με κοιτάει στα μάτια.

"Κι εμείς κέντρο μένουμε οπότε θα σας βλέπουμε συχνά" χαμογελάει και η Αριάδνη στον Άρη. Αμάννν...

Εδώ και λίγα λεπτά δεν νιώθω καλά. Γενικά τα πλοία μου φέρνουν ζαλάδα και δεν έχω συνηθίσει να είμαι τόση ώρα και να μιλάω. 

"Άννα είσαι καλά; Έχεις ασπρίσει..." με κοιτάει ανήσυχη η Αριάδνη και ξαφνικά με κοιτούν όλοι. Τέλεια, ευχαριστώ γλύκα τώρα με κοιτούν όλοι σα χαζά.

"Καλά είμαι, πάω να ξαπλώσω λίγο και θα τα πούμε μετά" της λέω και παραπατάω καθώς προσπαθώ να προχωρήσω.

"Μόνη σου δεν πας πουθενά! Δεν γίνεται φαίνεται ότι δεν είσαι καλά" με κοιτάει ξανά και επιμένει να έρθει κάποιος μαζί μου.

"Θα πάω εγώ" ακούω τη βαριά φωνή του να απαντάει και σηκώνεται και αυτός για να βγούμε μαζί έξω.

Revenge to the BadBoyWhere stories live. Discover now