5.1 Αριάδνη

3.2K 246 17
                                    

Τι τέλεια που είναι εδώ στην Πάρο!

Το νησί είναι γεμάτο κόσμο - κατά προτίμηση παιδιά της ηλικίας μας - και ειλικρινά είναι τόσο υπέροχα! Κάνει βέβαια υπερβολική ζέστη αλλά κατά τα άλλα είναι ένα μαγευτικό νησί! Ανυπομονώ να πάμε στο δωμάτιο μας και μετά να εξερευνήσουμε το μέρος!

"Κορίτσια! Πάμε γρήγορα να βρούμε το δωμάτιο μας!" φώναξα στην Άννα και στη Φαίη. Η Άννα ήταν λίγο στεναχωρημένη, από τότε που έμαθε ότι η παρέα του Έκτορα ήρθε και αυτή εδώ αγχώθηκε απίστευτα. Το γνωρίζω ότι της είναι δύσκολο, είναι με τους ανθρώπους που την έκαναν να νιώθει άσχημα για χρόνια. Όπως κι εγώ, όταν ήμουν στο γυμνάσιο είχα αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα από τους συμμαθητές μου για το ιατρικό μου πρόβλημα. Αλλά χαίρομαι τόσο πολύ που βρήκα την Άννα και τη Φαίη, και δεν πρόκειται να αφήσω κανέναν να τις στεναχωρεί.

Όλοι παρεξηγούν τη Φαίη, όμως εμείς γνωρίζουμε τι έχει περάσει. Οι γονείς της είναι χωρισμένοι εδώ και χρόνια, όχι όμως με καλό τρόπο. Όταν ήταν μικρή, έγινε ένας τεράστιος καυγάς καθώς ο πατέρας της είχε ερωτική σχέση με κάποια άλλη γυναίκα και η μητέρα της το έμαθε με το χειρότερο τρόπο. Από τότε μιλάνε μόνο μια φορά το μήνα και αυτό επειδή ο πατέρας της έχει την επιμέλεια του αδερφού της. Το άσχημο της υπόθεσης είναι ότι η Φαίη αγαπάει πολύ τον αδερφό της παρόλο που είναι ένα μικρό διαβολάκι που τα κάνει όλα άνω κάτω. Είναι στο γυμνάσιο και όλα τα αγόρια της ηλικίας του είναι κάπως άτακτα. Τον έχω δει μερικές φορές, όταν η Φαίη αποφασίζει να πάει στο σπίτι του πατέρα της για μια μικρή επίσκεψη και πάω μαζί της για παρέα. Μπροστά σε όλους το παίζει χαζούλα, όμως αυτό που πραγματικά θέλει είναι να νιώσει αγαπητή σε μια παρέα, οπότε ποτέ δεν κάνει καυγάδες.

Προχωρήσαμε προς το νησί χαζεύοντας από εδώ και από εκεί. Τα μικρά σπιτάκια που έχουν όλα το ίδιο μοτίβο χρωμάτων- όλα μπλε με άσπρο- στολισμένα με χρωματιστά λουλούδια. Οι μικρές ταβέρνες που είναι στημένες στη σειρά και καλωσορίζουν τους τουρίστες ευγενικά με την υπέροχη μυρωδιά των φαγητών τους. Οι εκδηλώσεις που γίνονται κάθε βράδυ στο κέντρο της πλατείας προσφέρουν μια ζεστή ατμόσφαιρα για τον επισκέπτη. Ανυπομονώ να δω πως θα είναι το μέρος που θα μείνουμε, εγώ το έχω κανονίσει και έχω άγχος για το πως θα είναι.

Φτάνοντας αντιμετωπίσαμε ένα χαριτωμένο μικρό δωμάτιο να μας καλωσορίζει πεντακάθαρο και γεμάτο με βάζα από λουλούδια. Η Φαίη έπεσε κατεθείαν στο κρεβάτι που είχε δίπλα τις μαργαρίτες, είναι το αγαπημένο της φυτό. "Το καταλάβαμε!" γέλασα μαζί της όταν άρχισε να απλώνει τα πράγματα της εκεί. Η Άννα κοίταξε τα άλλα δύο και επέλεξε εκείνο που είχε δίπλα το βάζο με τα ροζ τριαντάφυλλα. "Κατάλαβα, εγώ θα πάρω τις γαρδένιες δεν έχω θέμα" προχώρησα προς εκείνο το σημείο και μύρισα το βάζο. Τι εκπληκτική μυρωδιά! Ένα από τα πιο όμορφα λουλούδια που ανθίζει το Μάιο και το χειμώνα περιμένει με υπομονή για να ξανανθίσει την άνοιξη. "Κορίτσια, πάμε θάλασσα λοιπόν;" τις σηκώνω κατευθείαν και ετοιμαζόμαστε για την παραλία. Εδώ δεν ήρθαμε για να κάτσουμε μέσα.

Revenge to the BadBoyWhere stories live. Discover now