18

2.4K 204 20
                                    

Έχω ελάχιστες ώρες για να ετοιμαστώ.

Έχω αρκετό άγχος για να πω την αλήθεια, είναι το πρώτο μου ραντεβού και η ατμόσφαιρα θα πρέπει να είναι πανέμορφη. Το ρεβεγιόν ξεκινάει σε λίγες ώρες και θα πρέπει να βρω κάτι που να με αντιπροσωπεύει, να πηγαίνει με το στυλ μου αλλά να έχει και μια σχέση με τις γιορτές. Αχ Θεέ μου τι θα κάνω;

Ανοίγω τη ντουλάπα μου και αρχίζω να ψάχνω ο,τι έχω εδώ και καιρό. Τα περισσότερα είναι απλά κομμάτια, τζιν και μονόχρωμα μπλουζάκια. Είμαι το κορίτσι που δεν θα ασχοληθεί και ιδιαίτερα με το ντύσιμο της και απλά έχω καθημερινά ντυσίματα. Όμως σε μια τέτοια κατάσταση τι πρέοει να κάνω;

Αρπάζω το κινητό μου και σχηματίζω τον αριθμό της Φαίης. Αυτή ξέρει πολύ καλά πως να συνθέσει ένα απλό συνολάκι σε κάτι πιο επίσημο. Το έχει κάνει χιλιάδες φορές όταν ακόμη δεν είχε την οικονομική δυνατότητα για να πάρει ένα πιο προσεγμένο ντύσιμο και είναι η μόνη που μπορεί να με σώσει αυτή τη στιγμή. "Έλα Φαίη! Δεν έχω τίποτα, τι θα κάνω; Έχω πραγματικά φρικάρει!" κάνω σαν τρελή περπατώντας σε κύκλους στο δωμάτιο μου. "Πρώτα από όλα ηρέμησε! Η ντουλάπα σου είναι υπέροχη, ακόμα τη θυμάμαι! Θα κάνουμε την τεχνική της μετατροπής. Λοιπόν πες μου τι βλέπεις μπροστά σου" μου έδωσε διαταγές σαν να ήταν ένα πολύ σημαντικό θέμα. "Βλέπω πολλά μπλουζάκια, ένα μαύρο παντελόνι, ένα μαύρο φόρεμα, μια τζιν ζακέτα.." άρχισα να περιγράφω ο,τι έβλεπα μέχρι να τα πω όλα. "Λοιπόν, βγάλε έξω το μαύρο φόρεμα, την τζιν ζακέτα και τα μαύρα μποτάκια" άρχισε να μου δίνει οδηγίες από το τηλέφωνο. "Στη συνέχεια άνοικε το συρτάρι με τα κοσμήματα και βρες ένα μακρύ κολιέ κατά προτίμηση σε ασημένιο, νομίζω σου πάει περισσότερο" είπε γελώντας. "Ακόμη μάζεψε τα μαλλιά σου σε κότσο, έχεις αρκετά έντονο χρώμα και νομίζω ότι είναι πολύ ρομαντικό" σκέφτηκα πως ίσως έχει ένα δίκιο. Σε ένα χώρο που υπάρχουν τόσοι άνθρωποι δεν νομίζω πως θα είμαι απαρατήρητη με αυτά τα μαλλιά και σήμερα δεν θέλω να με νοιάζουν τέτοια πράγματα.

"Τέλεια! Σε αγαπώ Φαίη! Θα τα πούμε!" την ευχαρίστησα και πήγα προς το μπάνιο. Έκανα ένα γρήγορο ντους και αφού στέγνωσα τα μαλλιά μου πήγα προς τον καθρέφτη. Φόρεσα όσα μου είχε πει η Φαίη και άρχισα να κοιτάζω τον εαυτό μου. Αυτό το φόρεμα ήταν στη ντουλάπα για χρόνια, δεν είχε τύχει να το φορέσω ποτέ. Πάντα έλεγα ότι δεν έχω τις τέλειες αναλογίες για να φορέσω ένα τέτοιο φόρεμα μέχρι τη στιγμή που κατάφερα να χάσω τα περιττά κιλά και κοίταξα τον εαυτό μου ευχαριστημένη. Τώρα νιώθω πολύ καλύτερα για εμένα.

Revenge to the BadBoyWhere stories live. Discover now