26

1.5K 177 13
                                    

"Ωχ, σε πόνεσα;" κοιτάω την πονεμένη έκφραση του Νίκου όση ώρα περιποιούμαι τα τραύματα του. Αχ, γιατί να κάτσει να πλακωθεί με τον άλλο; Δεν μπορούσε απλά να αδιαφορήσει;

"Όχι καλά είμαι" απαντάει γρήγορα και προσπαθεί να πιάσει τα τραύματα του. "Μην κουνιέσαι" τον κρατάω για να μην πονέσει περισσότερο.

"Αχ βρε Νίκο" του δίνω ένα φιλί στο μάγουλο μόλις τελειώνω την περιποίηση. "Δεν θέλω να μπλέκεις σε τέτοια πράγματα, δεν αξίζει" προσπάθησα να του εξηγήσω ειρηνικά και ήρεμα. "Μα δεν άκουγες τι έλεγε; Δεν μπορεί να έχει τέτοια θρασύτατη συμπεριφορά απέναντι σου! Δεν με νοιάζει τι λέει για μένα αλλά δεν θα προσβάλει εσένα κανένας τους" άρχισε να τα ξαναπαίρνει υψώνοντας τη φωνή του.

"Ηρέμησε άγριε, δεν με πειράζει. 'Εχω συνηθίσει να με κοροιδεύουν και να με ενοχλούν από το γυμνάσιο, πλέον αδιαφορώ ή τους βρίζω" απαντάω γελώντας. "Η συμπεριφορά του Έκτορα δεν πρόκειται να αλλάξει γιατί συμπεριφέρεται σαν κακομαθημένο πεντάχρονο που του έχουν πάρει το παιχνίδι του. Για χρόνια με ενοχλούσε. Τώρα που βλέπει ότι βγαίνω βόλτα μαζί σου και δεν δίνω σημασία ζηλεύει δεν είναι τίποτα" του εξηγώ για να πάψει πλέον να ασχολείται με τέτοιες ανοησίες.

"Σε γουστάρει;" παίρνει μια σοβαρή έκφραση. "Και να με γουστάρει, δεν με νοιάζει καθόλου. Αφού εγώ είμαι με εσένα, αυτό δεν αλλάζει" του ξαναδίνω ένα φιλί και μου χαμογελάει. Το πρόσωπο του είναι κόκκινο από τη μία πλευρά. Το δεξί του μάτι έχει πρηστεί λίγο, από τις τόσες μπουνιές που αντάλλαξαν δεν μπορούσα να δω ποιος έφαγε το περισσότερο ξύλο. Έμοιαζε με σίφουνα όπως αυτό των κινουμένων σχεδίων. Ευτυχώς ήταν τα παιδιά εκεί να με βοηθήσουν να τους χωρίσουμε γιατί εγώ δεν θα μπορούσα να τους ξεμπλέξω. Βέβαια, φάγανε και αυτοί μερικές αδέσποτες αλλά ευτυχώς δεν έγινε κάτι πιο σοβαρό.

"Πότε θα ξαναπας σχολείο; Να ξέρω να είμαι εκεί και να προσέχω" δεν ξέρω αν με ρωτάει στα σοβαρά ειλικρινά. Δεν πρόκειται να προσλάβω σωματοφύλακα, το πιθανότερο είναι ότι ψάχνει ευκαιρίες να σαπίσει τον Έκτορα. "Δεν νομίζω ότι θα ξαναπάω. Έχω αρκετό όριο απουσιών για να κάτσω στο σπίτι και να χαλαρώσω λίγο. Βέβαια έχω και τα μαθήματα φωνητικής αλλά γενικά θα είμαι σε διακοπές. Σχεδόν" του έκλεισα το μάτι κι τον αγκάλιασα αυθόρμητα. Έπεσα με τόση δύναμη πάνω του που δεν μπόρεσε να κρατήσει την ισορροπία του και έπεσε πίσω στο κρεβάτι. Τον άκουσα που έβγαλε ένα μικρό αναφωνητό από την έκπληξη όσο βρισκόμασταν σε μια άβολη θέση, εγώ από πάνω του κι μάλιστα αρκετά κοντά.

Revenge to the BadBoyWhere stories live. Discover now