Χαζεύω στο κινητό μου εδώ και πολύ ώρα. Αυτοί οι ηλίθιοι φίλοι μου με παράτησαν στο σπίτι και ήθελαν να πάνε για μπιλιάρδο. Καλοκαιριάτικα για μπιλιάρδο; Δεν σκάνε; Εγώ θέλω να πάω για κανένα μπανάκι, κανένα ποτάκι...τίποτα τελικά έχω μπλέξει με ξενέρωτους. Μόνο η Αννούλα αποφάσισε να πάει με τις φιλενάδες της για καφέ. Κάποια στιγμή πρέπει να την πλησιάσω το ξέρω.
Σήμερα γράψαμε Αγγλικά. Χαχαχα, ακόμα γελάω με τις απαντήσεις που έγραψα στην καθηγήτρια. Η γυναίκα και μόνο που θα τα δει θα χρειαστεί να πιει ηρεμιστικά. Συγνώμη κυρία, αλλά τα αγγλικά δεν είναι και το αγαπημένο μου μάθημα. Και δεν είναι αυτό που με ενδιαφέρει, εγώ θα ψάξω να κάνω κάτι άλλο στη ζωή μου. Κάτι θα βρει ο μπαμπάς, κάποια ιδιωτική σχολή ή κάτι τέτοιο. Θα κάνουμε κι αυτή τη συζήτηση στο μέλλον.
Λαμβάνω συνέχεια μηνύματα από αυτη τη Μαίρη, μου έχει πραγματικά σπάσει τα νεύρα. Της το εξήγησα πενήντα χιλιάδες φορές, ήταν μια φάση και τελείωσε! Δηλαδή σιγά το πράγμα κιόλας, η τύπισα ούτε να φιλάει δεν ήξερε, περίμενε να τα κάνω όλα εγώ. Δεν κάθομαι να ασχοληθώ παραπάνω με καμία γκομενίτσα από αυτές, γιατί δεν το καταλαβαίνουν; Ειδικά αυτή κιόλας, δεν είναι ούτε για λεπτό παραπάνω! Ήταν σπαστικιά, ζήλευε όλες τις υπόλοιπες και νόμιζε κιόλας ότι θα κάνουμε σχέση! Πάλι καλά που δεν μου ζήτησε να παντρευτούμε κιόλας, ικανή την έχω! Μακριά από κάτι τέτοιες. Και να πω ότι δεν το ξεκαθαρίζω πριν συμβεί κάτι; Το εξηγώ ένα εκατομμύριο φορές, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να τους το λέω. Για να μην πολυλογώ, κάθε βδομάδα έχω τα ίδια δράματα με κάποια από αυτές, μηνύματα, τηλέφωνα και επισκέψεις στη γειτονιά. Έχω την εντύπωση πως το κάνουν επειδή γνωρίζουν τη δουλειά του πατέρα μου, αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο δεν αξίζουν ούτε την προσοχή μου.
Μπορώ να έχω όποια θέλω, το κακό είναι πως εμένα μου αρέσουν περισσότερο αυτές που αντιστέκονται. Εκείνες είναι που λαχταρώ πιο πολύ και όταν τις καταφέρνω είναι το πραγματικό μου βραβείο. Τι να κάνουμε, μου αρέσει πολύ το αντίθετο φύλο, καλό δεν είναι αυτό;
Τον τελευταίο καιρό μου αρέσει πολύ η Αννούλα, ήταν η πρώτη που μου γυάλισε το μάτι αλλά δεν μου δίνει καθόλου σημασία. Στο δημοτικό κάναμε τόσο πολύ παρέα μέχρι που στο γυμνάσιο τα παιδιά άρχισαν να την κοροιδεύουν για το στυλ της και το σώμα της οπότε απομακρύνθηκε από όλους ακόμα κι από εμένα. Παρόλο που μένουμε αρκετά κοντά εκείνη δεν δείχνει ενδιαφέρον αν και δεν ξέρω κατά πόσο την ενδιαφέρει να βρει γκόμενο. Πάντως Αννούλα μου αν με θες, εγώ εδώ είμαι.
YOU ARE READING
Revenge to the BadBoy
RomanceΌλοι έχουμε διαβάσει για τα κακά αγόρια του σχολείου, όμως τι γίνεται με τα κακά κορίτσια; Η Άννα αναγκάζεται να γίνει ένα από αυτά μετά από τα δύσκολα χρόνια του γυμνασίου και να εκδικηθεί έναν από τους θύτες της! Θα καταφέρει να κρύψει την καλή τη...