Τι ήθελαν και τους κάλεσαν;
"Γεια σας τι κάνετε;" λέω με ένα ψεύτικο χαμόγελο. "Μια χαρά, βλέπω σήμερα είσαι τέλεια Άννα!" μου λέει ευγενικά ο Άρης και αγκαλιάζει τη Φαίη. "Σε ευχαριστώ πολύ Άρη, βέβαια η Φαίη το πήγε αλλού το επίπεδο!" γέλασα και έπιασα σφιχτά το χέρι του Νίκου.
"Να σας συστήσω το Νίκο, είναι το αγόρι μου" πετάω τη βόμβα και τους βλέπω να σαστίζουν για λίγα λεπτά. Ο Άρης είναι πολύ φιλικός και κάνει μια τυπική χειραψία ενώ οι άλλοι απλά κοιτιούνται. Βασικά μόνο φωτιές από τα μάτια δεν έβγαλαν, αλλά δεν έχει καμία σημασία.
"Πάμε να χορέψουμε; Λατρέυω αυτό το τραγούδι!" φωνάζω στα παιδιά και μετακινούμαστε όλοι στο κέντρο όπου και ξεκινάει να παίζει το Dj Turn it Up.
Όλοι χορεύουμε στο ρυθμό κι εγώ βρίσκω την ευκαιρία να ξεδώσω και να δείξω τις ικανότητες μου στο χορό. Ο Νίκος φαίνεται να ενθουσιάζεται και συμμετέχει μαζί μου. Οι άλλοι παρόλο που χορεύουν δεν συμμετέχουν ιδιαίτερα στο τραγούδι εκτός από έναν. Ναι, καλά καταλάβατε. Από ο,τι φαίνεται, ο Εκτορας θέλει να έχει ενα dance battle με το Νίκο.
Ο Νίκος ξεκινάει πρώτος κάνοντας σπασμωδικές κινήσεις μαζί με το ρυθμό του τραγουδιού, όπως θα έκανε ένα ρομπότ. Ο Έκτορας από την άλλη, έχει μια συνεχόμενη ροή που συνοδεύει το κομμάτι και φαίνεται πως έχει κι εκείνος μια έφεση στο χορό. Πολλά ταλέντα σήμερα.
Σταματάω τον ηλίθιο ανταγωνισμό τους, μπαίνοντας μέσα και πιάνοντας το Νίκο από το λαιμό καθώς άρχισα να χορεύω στο πιο αργό σημείο του κομματιού μαζί του. Φαίνεται να χαλαρώνει και να μην δίνει σημασία στον Έκτορα, ευτυχώς μπορώ να του αποσπάσω την προσοχή. "Ξέρεις να με χαλαρώνεις" μου ψιθύρησε στο αυτί και γέλασα. "Το ξέρω" λέω και συνεχίζω να γελάω. "Τι είναι τόσο αστείο;" λέει παραξενεμένος και κάνει ένα βήμα πίσω. "Μου γαργαλάς το αυτί" του δείχνω το αυτί μου και εκείνος γελάει.
Πηγαίνουμε να πάρουμε άλλο ένα ποτό και βλέπω τα κορίτσια να είναι εκεί και να συζητούν. Αφήνω το Νίκο για λίγα λεπτά και πάω για να κάνω παρέα μαζί τους.
"Τι έγινε κορίτσια; Πώς περνάτε;" λέω με το κέφι μου να έχει ανέβει στα ύψη. Εκείνες βέβαια δεν φαίνεται να είναι με τόση ενέργεια όσο εγώ. "Βαριόμαστε λιγάκι, τα αγόρια θέλουν να φύγουν και δεν ξέρουμε τι να κάνουμε" μου απαντάει συνωμοτικά η Αριάδνη. "Γιατί να φύγουν;" ρωτάω σαν χαζή ενώ ξέρω την απάντηση. "Δεν ξέρω, δεν έχουν όρεξη είπαν" μου λέει η Φαίη ενώ η Αριάδνη με κοιτάει στα μάτια ξέροντας την αλήθεια.
YOU ARE READING
Revenge to the BadBoy
RomanceΌλοι έχουμε διαβάσει για τα κακά αγόρια του σχολείου, όμως τι γίνεται με τα κακά κορίτσια; Η Άννα αναγκάζεται να γίνει ένα από αυτά μετά από τα δύσκολα χρόνια του γυμνασίου και να εκδικηθεί έναν από τους θύτες της! Θα καταφέρει να κρύψει την καλή τη...