23

1.7K 187 13
                                    

"Τι κάνετε τελικά προχτές;" ρωτάω τα κορίτσια καθώς τρώμε ποπ κορν. Τις κάλεσα στο σπίτι επειδή είχαν λίγο ελεύθερο χρόνο και αποφασίσαμε να δούμε μια τρομακτική ταινία και να φάμε ο,τι πατατάκι και junk food βρούμε μπροστά μας.

"Πήγαμε με τα αγόρια σε ένα μπαράκι που ήταν πιο ήσυχο και ήταν ωραία" λέει η Φαίη ονειροπολώντας και τρώγοντας ένα πατατάκι. "Βασικά ήταν πιο βαρετό πεθαίνεις, αλλά κάποιος έπρεπε να κάνει παρέα στη Φαίη και στους μαντράχαλους" τη διόρθωσε η Αριάδνη και της έκλεισα το μάτι. "Εσύ δεν μας είπες με το Νίκο" μου έκλεισε το μάτι.

"Εμείς πήγαμε σε ένα λόφο και ήταν πραγματικά τέλεια. Καθίσαμε σε μια άκρη και συζητούσαμε μέχρι που στο τέλος φιληθήκαμε" τους αποκάλυψα και εκείνες μου χαμογέλασαν. "Ταιριάζετε πάρα πολύ" γέλασε η Αριάδνη και της πέταξα ένα ποπ κορν. "Είναι λίγο ντροπαλός ο Νίκος, αλλά είναι πολύ γλυκός" πρόσθεσα. "Άντε πείτε τώρα, ποια ταινία θα δούμε;" πάω κοντά στον υπολογιστή και μπαίνω στο site που βλέπεις ταινίες online. Και για όσους πουν κάτι, ναι είμαι πειρατής ταινιών και σηκώνω περήφανα τη σημαία μου. Αρρρ.

"Δεν θέλω κάτι πολύ τρομακτικό, με ξέρετε βρε κορίτσια" γκρινιάζει η Φαίη και η Αριάδνη την πειράζει για να την τρομάξει. "Οκαυ, θα βάλουμε τη Γυναίκα με τα Μαύρα: Άγγελος Θανάτου, θέλω να γελάσω λίγο σήμερα" διαλέγω την ταινία και τη βάζω να παίζει στην τηλεόραση.

Η ιστορία είναι ότι πιο κλισέ υπάρχει σε τρομακτικές ιστορίες. Εποχή του πολέμου, απόμακρο μέρος στην εξοχή, πολλά παιδιά με δασκάλα, μπλα μπλα μπλα. Ειδικά το κούρεμα σε ένα αγοράκι Θέε μου...ο μικρός Νικόλας σε νέες περιπέτειες.

"Τι κάνουν, τι κάνουν;" ρωτάει τρομαγμένη η Φαίη που έχει κουκουλιαστεί τελείως με μια κουβέρτα. "Απλά συζητάνε" απαντώ βαριεστημένη. "Μα καλά, δεν είπες ότι είναι θρίλερ;" με κοιτάει περίεργα η Αριάδνη και της κάνω ένα βλέμμα άγνοιας. "Έτσι έλεγε στις πληροφορίες που να ξέρω" άρπαξα το μπολ με τα πατατάκια μήπως και κάνω το βασανιστήριο καλύτερο. Είχα αγοράσει πατατάκια με πάπρικα, ξέρετε αυτά τα υπερβολικά καυτερά που όλοι λατρεύουμε αλλά μετά από πέντε πατατάκια πρέπει να πιούμε ένα μπουκαλάκι νερό μονοκοπανιά; Αυτά.

"Το φάντασμα τι ρόλο βαράει;" με ρωτάει η Αριάδνη και ειλικρινά έχω την ίδια απορία. Μας δείχνει ένα μικρό φλασμπακ αλλά δεν εξηγεί και ιδιαίτερα για ποιο λόγο στοιχειώνει το σπίτι και γενικά την περιοχή. Έχει φτάσει σε σημείο να μπαίνει στο μυαλό των παιδιών και να τα βάζει να αυτοκτονούν. Τραζίκ που λέμε στα γαλλικά.

Revenge to the BadBoyWhere stories live. Discover now