25

1.5K 180 9
                                    

"Τι έγινε Άννα; Πώς πάει το ειδύλλιο με τον Έκτορα;" ακούω ένα κορίτσι να με κοροιδεύει όσο προσπερνάω άτομα στο διάδρομο. Από χτες παίζει να έχω ακούσει τουλάχιστον εκατό φορές την ίδια φράση ή κάτι παρεμφερές. Τα νεύρα μου πλέον είναι πιο ήρεμα από ότι την πρώτη στιγμή που συνέβη αλλά δεν παύει να με ενοχλεί.

Χτες το απόγευμα έκλαιγα αρκετή ώρα από τα νεύρα μου. Προσπαθούσα να καταλάβω για ποιον ηλίθιο λόγο θα μου έφτιαχνε ο Έκτορας ένα τέτοιο βίντεο και μάλιστα θα το έδειχνε μπροστά σε όλους. Δεν έχω πει τίποτα ακόμη στο Νίκο, ντρέπομαι να του πω ότι έγινα ρεζίλι μπροστά σε τόσο κόσμο. Και από ο,τι φαίνεται, θα τρώω καζούρα για πολύ καιρό ακόμη.

Μπαίνω μέσα στην τάξη και πάω για πρώτη φορά μετά από καιρό στα τελευταία θρανία για να μην με βλέπει κανείς. Ανοίγω την τσάντα μου και βγάζω το κινητό μου για να στείλω μήνυμα στο Νίκο. Αγάπη μπαίνω στο μάθημα τώρα θα τα πούμε μετά xx του στέλνω και χαμηλώνω τον ήχο του κινητού μου.

"Τι έγινε; Η Άννα σήμερα δεν μας τίμησε με την παρουσία της;" ακούω να ψιθυρίζει μια σκύλα συμμαθήτρια μου σε μια άλλη. Εμ, probably I am here you idiot!

"Γεια και σε σένα" απαντάω αρκετά δυνατά για να με ακούσουν όλοι. Αυτό το πράγμα δεν πρόκειται να συνεχιστεί. Αν δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το βουλώσουν, θα γίνει με τον άγριο τρόπο. "Θέλεις κάτι;" τη ρωτάω αυτή τη φορά ειρωνικά και περιμένω να μιλήσει. Όταν εκείνη με αγνοεί και δεν συζητάει ξανά για αυτό το θέμα πηγαίνω κοντά στην έδρα και κάνω σήμα στα παιδιά να με ακούσουν. "Όποιος ξαναναφέρει το χθεσινό περιστατικό και μάλιστα με κοροιδέψει να ξέρει ότι θα το πληρώσει πολύ ακριβά, οπότε δεν θα σας το συνιστούσα" αγρίεψα τη φωνή μου απότομα όταν τους είδα να μαζεύονται στις θέσεις τους. Βέβαια, όταν ο άλλος είναι άδυναμος τον πατάτε κάτω σαν σκουλήκι, αν έχει φωνή και σας ξεμπροστιάσει είστε χέστες και μαζεύεστε αυτομάτως.

Το μάθημα εξελίσσεται κανονικά όταν ακούω τη δόνηση του κινητού μου. Είσαι οκαυ; βλέπω το μήνυμα να έρχεται από τον Έκτορα. Κοίταξα με μια γρήγορη ματιά το χώρο και διαπίστωσα ότι δεν βρισκόταν στην αίθουσα. Ευτυχώς για εκείνον, τώρα θα μας χώριζαν τα ματ.

Μην ασχολήσαι μαζί μου, πόσες φορές θα στο πω; Άφησε με ήσυχη! έστειλα το μήνυμα και λίγα λεπτά αργότερα μπλόκαρα το συγκεκριμένο αριθμό για να μη μπορεί να μου ξαναστείλει. Δεν έχω όρεξη για τέτοιες φασαρίες.

Revenge to the BadBoyWhere stories live. Discover now