"Αννούλα, κοίτα να δεις..." άρχισε να μασάει τα λόγια του. Δεν σε βλέπω καλά Έκτορα, καθόλου δεν σε βλέπω σήμερα...
"Τι να μου πεις; Ότι πήγες και είπες παντού ότι κάναμε όργια στις διακοπές; Σιγά μην σε άφηνα να με ακουμπήσεις ανώμαλε!" άρχισα να τον φωνάζω και να τον χτυπάω στον ώμο.
Σε τίποτα δεν βοήθησαν τελικά τα μαθήματα διαχείρισης θυμού...
"Δεν το είπα έτσι ακριβώς Άννα. Στους φίλους μου είπα μόνο ότι σε φίλησα και μετά εκείνοι υπέθεσαν άλλα, μας άκουσαν κάτι συμμαθητές και άρχισε να διαδίδεται παντού..." με κοιτούσε με ένα λυπημένο ύφος.
Δεν με νοιάζει! Δεν πρόκειται να τον συγχωρέσω αυτή τη φορά! Δεν με ξέρει καλά ο Εκτοράκος, θα του κάνω τη ζωή κόλαση! Με όλους τους πιθανούς τρόπους!
"Καλά τότε Έκτορα, θα σε πιστέψω..." του είπα ήρεμη πλέον και εκείνος ξαφνιάστηκε με την έκφραση μου. Ξεχνάει μάλλον ότι πάω για υποκριτική, έτσι;
"Υπάρχει περίπτωση να πάμε για κανέναν καφέ κάποια μέρα;" με ρώτησε ελπίζοντας για μια θετική απάντηση και είπα να μη του χαλάσω το χατίρι.
"Φυσικά, δεν υπάρχει πρόβλημα" του είπα με ένα αστραφτερό χαμόγελο.
Τώρα ξεκινάει ο πόλεμος.
...
"Τελικά τον συγχώρεσες;" μου είπε η Αριάδνη καθώς είχε έρθει σπίτι μου για διάβασμα. "Φυσικά και όχι! Απλά τον αφήνω να το πιστέψει για να μπορώ να τον εκδικηθώ με την ησυχία μου" της χαμογέλασα σατανικά και τρόμαξε.
"Δηλαδή τι έχεις σκοπό να κάνεις; Με τρομάζεις Άννα..." με κοίταξε ανήσυχη και εγώ πήρα το ύφος του δολοφόνου. Φρίκαρε. Τέλεια.
"Σιγά καλέ μην τρομάζεις. Δεν θα τον σκοτώσω κιόλας. Από αυτόν εξαρτάται φυσικά...Απλά ας πούμε ότι θα του κάνω μερικά καψόνια" γέλασα και συνέχισα να γράφω κάποιες σημειώσεις στο μάθημα της λογοτεχνίας.
"Τέλος πάντων, δεν θέλω να ξέρω παραπάνω. Βλέπω σου αρέσει η λογοτεχνία" με κοίταξε και της άπαντησα με ένα νεύμα.
"Είναι ένα μάθημα που συνδέεται με την υποκριτική, μου αρέσει να διαβάζω ποιήματα ή ακόμα και να δημιουργώ. Ξέρω ότι στο σχολείο δεν θα του δίνει κανένας σημασία, οπότε θα πρέπει να μελετάω μόνη μου" της απάντησα και εκείνη συμφώνησε μαζί μου. Όλοι ξέρουμε ότι στην τρίτη λυκείου κάθε παιδί ασχολείται με τα μαθήματα της κατεύθυνσης του και δεν δίνει σημασία σε μαθήματα γενικής παιδείας. Όμως, εγώ θέλω να διαβάζω αυτό το μάθημα οπότε θα πω στην καθηγήτρια αν μπορεί να μου δώσει κάποιες συμβουλές για το πως μπορώ να οργανώσω το πρόγραμμα μου για υποκριτική και διάβασμα.
YOU ARE READING
Revenge to the BadBoy
RomanceΌλοι έχουμε διαβάσει για τα κακά αγόρια του σχολείου, όμως τι γίνεται με τα κακά κορίτσια; Η Άννα αναγκάζεται να γίνει ένα από αυτά μετά από τα δύσκολα χρόνια του γυμνασίου και να εκδικηθεί έναν από τους θύτες της! Θα καταφέρει να κρύψει την καλή τη...