"Τι στο καλο;" λέω καθώς αφήνω για λίγα λεπτά στην άκρη το παγωτό μου και αφοσιωνομαι στο κινητό μου.
"Τι εγινε;" με ρωτάει η Αριάδνη καθώς προσπαθεί να κοιτάξει από το κινητό μου.
"Ποιος λες να είναι;" με ρωτάει η Φαίη με ενδιαφέρον.
"Λες και δε ξέρω! Γαμώτο, ο Έκτορας έχει βρει το κινητό μου και μου στέλνει βλακειες! Πως το βρήκε..." προσπαθούσα να σκεφτώ και ξαφνικά γυρνάω απότομα στις άλλες δύο.
"Ποια από τις δύο του το έδωσε;" τις κοιτάω με επιθετικό βλέμμα και αμέσως παίρνω την απάντηση. Η Αριάδνη έχει το ίδιο περίεργο βλεμμα με μένα και η Φαίη με κοιτάει με λυπημένο ύφος.
"Για ποιο λόγο να δώσεις τον αριθμό μου σε ένα βλαμμένο που το μόνο που κάνει είναι να με ενοχλεί;" της λέω ξεφυσώντας.
"Συγνώμη απλά με παρακαλούσε να του το δώσω και νόμιζα...ότι...ότι του αρέσεις" μου λέει απολογητικά.
"Εγώ; Εγώ να του αρέσω; Χαχαχα! Ρε Φαίη είσαι σοβαρή; Αυτός το μόνο που κάνει είναι να είναι να μας κοροιδεύει όλους! Να γελάει πίσω από την πλάτη μας κι μπροστά να το παίζει γκομενάκιας!" λέω προφανώς εκνευρισμένη με την αγαθή φιλη μου.
"Σε αυτό έχει ένα δίκιο Φαίη. Ο Έκτορας συνέχεια αλλάζει κοπέλες, τους συμπεριφέρεται απαίσια, δεν τον νοιάζουν καλά καλά οι φίλοι του. Δεν θέλω να ξέρω πως ακριβώς συμπεριφέρεται στα κορίτσια" λέει η Αριάδνη με τρόμο στη φωνή της.
"Τέλος πάντων, θα βαρεθεί να στέλνει οποτε ξεχάστε το" λεω τελικα και αγνοώ το μηνυμα του.
"Τι λέτε να κανουμε αυριο;" μας ρωτάει η Φαίη για να αλλάξουμε συζητηση και η αληθεια ειναι οτι δεν εχουμε σκεφτεί κατι. Θα μπορούσαμε να επισκεφτούμε το Punda Beach, ειναι γνωστή παραλια και μια απο τις καλύτερες. Μονο που πρεπει να πάρουμε λεωφορειο.
"Τι λέτε για το Punda Beach; Απλα να ξερετε οτι χρειαζεται να πάρουμε λεωφορειο για να παμε" τις ενημερώνω αλλα αυτες μοιάζουν ενθουσιασμένες. Οποτε εντάξει, παμε εκει.
Μετα απο λιγο ξανακούω οτι ηρθε μηνυμα στο κινητο μου. Τι θα γινει τωρα θα με εκνευρίσει τελείως;!;!
Πες μου ΤΩΡΑ με ποιον εισαι γιατι θα γινει χαμός!
Απο ποτε εγινε τόσο απαιτητικός; Και τι στο καλο τον νοιάζει, γκομενα του ειμαι;
Να μη σε νοιάζει!!
Φυσικά και με νοιάζει, η μητέρα σου με εχει βαλει υπεύθυνο για σενα! Αν μαθω οτι εισαι με γκόμενο θα τον μαυρισω!
YOU ARE READING
Revenge to the BadBoy
RomanceΌλοι έχουμε διαβάσει για τα κακά αγόρια του σχολείου, όμως τι γίνεται με τα κακά κορίτσια; Η Άννα αναγκάζεται να γίνει ένα από αυτά μετά από τα δύσκολα χρόνια του γυμνασίου και να εκδικηθεί έναν από τους θύτες της! Θα καταφέρει να κρύψει την καλή τη...