"Σε δύο λεπτά έρχομαι από το σπίτι σου" μου απαντάει στο τηλέφωνο και χαμογελάω σατανικά.
Για να δούμε τι θα κάνεις Εκτορακο με την οντισιόν...
Μην ξεχάσω να φορτίσω το κινητό! Πρέπει να τραβήξω τη στιγμή που η αγριογκαρίδα του θα ηχεί παντού!Because I'm bad, I'm bad come on
You know I'm bad, I'm bad come on, you know
You know I'm bad, I'm bad come on, you know
And the whole world has to
Answer right now
Just to tell you once again
Who's bad...
τραγουδάω κάνοντας χορευτικές κινήσεις.
Σύντομα ακούω το κουδούνι και χωρίς να χάσω χρόνο κατεβαίνω για να ανοίξω την πόρτα.
"Καλησπέρα Αννουλα" μου χαμογελάει και δε λέω κάτι για την προσφώνηση του. Θα τον εκδικηθώ αργότερα.
"Γεια σου Έκτορα" του χαμογελάω γλυκά και μέσα μου σκέφτομαι το χαμόγελο της Κρουελα ντε Βιλ. "Σε ευχαριστω πολυ που θα έρθεις μαζι μου" φοράω τη ζώνη και βολεύομαι στο αυτοκίνητο.
"Κανένα πρόβλημα, δεν είχα να κάνω κάτι τώρα" απαντάει άνετος. Μπα; Δεν έχει κοπελίτσα σήμερα;
Φτάνοντας στο σχολείο χαιρετάμε την καθηγήτρια μας και καθόμαστε στις καρέκλες μας.
Ακούγοντας πολλές φωνές εδώ και μια ώρα, ομολογώ πως δεν μου αρέσει καμία. Άλλοι φάλτσοι, άλλοι χωρίς συναίσθημα...
"Πως τους είδες Άννα;" ξεφυσαει δίπλα μου η υπεύθυνη και στεναχωριέμαι που θα την απογοητεύσω. "Συγνώμη κυρία αλλά δεν μου άρεσε κανένας. Κάποιοι δεν είχαν τη φωνή και κάποιοι τη φλόγα" της εξήγησα και εκείνη κούνησε το κεφάλι της καταφατικά.
"Να ακούσουμε και τον Εκτορα, μπορεί να είναι πολύ καλός" της είπα δήθεν αθώα κι ο badboy σφιχτηκε δίπλα μου.
Έτσι κερατά, να δεις πως ένοιωθα εγώ κάθε φορά που με έκανες ρεζίλι...
"Ναι, γιατί όχι; Έκτορα ξέρεις το τραγούδι, σωστά; Οπότε ας δούμε και εσένα μπορεί να ταιριάξετε" είπε η καθηγήτρια με την τελευταία της ελπίδα.
"Ναι" σηκώθηκε αργά από την καρέκλα και αφού με κοίταξε δολοφονικά πήρε το χαρτί με τους στίχους. Πάτησα το σι ντι και ταυτόχρονα το κινητό μου.
"Sing once again with me our strange duet
My power over you grows stronger yet
And though you turn from me to glance behind
YOU ARE READING
Revenge to the BadBoy
RomanceΌλοι έχουμε διαβάσει για τα κακά αγόρια του σχολείου, όμως τι γίνεται με τα κακά κορίτσια; Η Άννα αναγκάζεται να γίνει ένα από αυτά μετά από τα δύσκολα χρόνια του γυμνασίου και να εκδικηθεί έναν από τους θύτες της! Θα καταφέρει να κρύψει την καλή τη...