15

2.2K 222 9
                                    

Βρισκόμαστε εδώ και δέκα λεπτά στη σκηνή και κάνουμε πρόβα τα λόγια μας. Μόλις ανοίξει ο χώρος θα πάμε να προετοιμαστούμε και να κάνουμε την τελική πρόβα της παράστασης.

"Είσαι έτοιμος;" ρώτησα τον κύριο έξυπνο δίπλα του όσο εκείνος χάζευε στο κινητό του. "Ε, ξύπνα ρωτάω" τον ακούμπησα και τινάχτηκε προς τα πίσω. "Καλά ηρέμησε δεν σε χτύπησα κιόλας" πήγα προς αυτόν. "Πίστεψε με, αν έβλεπες τι κοιτούσα θα με χτυπούσες" μου έκλεισε το μάτι και ο συνειρμός ήρθε κατευθείαν στο μυαλό μου. "Ε τι να σου πω, δεν τρώγεσαι" τον έσπρωξα προς τα πίσω αλλά δεν έδειξε να προείται.

"Πόσες φορές πρέπει να πούμε το τραγούδι;" με ρώτησε κοιτάζοντας τα χαρτιά του. "Μια φορά είναι αρκετή πιστεύω, αν έχεις κάνει τις πρόβες σου βέβαια γιατί δεν μπορώ να ξέρω" πήγα προς το καμαρίνι και άρχισα να γδύνομαι. "Αννούλα δεν θα με αμφισβητείς" άνοιξε απότομα την κουρτίνα και έκρυψα γρήγορα τη γύμνια μου. "Καλά είσαι ηλίθιος; Σήκω φύγε παιδί μου, άντε να τελειώνουμε!" φώναξα με τα νεύρα που είχα όλο αυτό τον καιρό. Μα τι θράσος έχει πια! Δηλαδή δεν φτάνει που τον έχω ανεχτεί τόσο καιρό θα μας ξεγυμνώσει κιόλας!!

Αφού φόρεσα το κουστούμι μου βγήκα στην σκηνή και τον περίμενα μέχρι που βγήκε με ανοιχτό το πουκάμισο και άρχισε να το κουμπώνει μπροστά μου. "Υποτίθεται ότι για αυτό έχουμε τα καμαρίνια" δεν άντεχα να μην τον ειρωνευτώ. "Εσύ είπες να τελειώνουμε" απάντησε θρασύτατος.

"Βάλε το τραγούδι" είπα στον τεχνικό και άρχισε να παίζει η μουσική. Αρχίσαμε να χορεύουμε και να κάνουμε τις θεατρικές μας κινήσεις αλλά όταν έφτασε η σειρά του Έκτορα η μουσική σταμάτησε. "Τι έγινε; Δεν σε αντέχει ούτε η ίδια η μουσική τώρα;" έβριζα από μέσα μου. "Τι συνέβη;" μίλησα στον τεχνικό που ήταν πίσω από τη σκηνή. "Υπάρχει ένα μικρό θέμα στον ήχο, πάμε να δούμε τα φώτα" με ενημέρωσε και πήγαμε ξανά στο σημείο που ήμασταν για να ανοίξει το φως. "Τραγούδησε χωρίς τη μουσική" είπα στον Έκτορα και άρχισε να τραγουδάει όταν έκλεισε το φως, αφήνοντας μας στο σκοτάδι. "Σε ταινία τρόμου παίζουμε σήμερα;" απόρησε ο Έκτορας και μαζί του κι εγώ για να είμαι ειλικρινής.

"Και τα φώτα δεν δουλεύουν αρκετά καλά, από οτι φαίνεται θα κάνετε αρκετή ώρα πρόβα" μας ενημέρωσε ο κύριος και έβαλα τα γέλια. "Τελικά μου φαίνεται μας καταράστηκες" απευθύνθηκα στον Έκτορα που πριν από λίγο με είχε ειρωνευτεί. "Κάτσε περίμενε, να φωνάξουμε καμιά κοπελίτσα να ανοίξεις λίγο το πουκάμισο να κάνεις τη δουλειά σου" πήγα κοντά του και του άνοιξα τα πρώτα κουμπιά του πουκαμίσου. "Αυτά δεν γίνονται έτσι Αννούλα, συνήθως αυτές μου ξεκουμπώνουν το πουκάμισο" πήρε τα χέρια μου και τα έδιωξε από πάνω του.

Revenge to the BadBoyWhere stories live. Discover now