32

1.3K 132 4
                                    

Το συγκεκριμένο cover μου άρεσε πολύ και το διάλεξα για αυτό το κεφάλαιο, η Άννα είναι η κοπέλα στα δεξιά ♥

"Είμαι πολύ περήφανη για έσενα Άννα!" με αγκαλιάζει η καθηγήτρια μου και μου εύχεται καλή επιτυχία.

Επιτέλους η ημέρα που περίμενα εδώ και πολύ καιρό. Η ημέρα που πρέπει να κάνω την καλύτερη μου εμφάνιση και να δείξω πως αξίζω τη θέση στο πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια.

Πέρασα πολλές περιπέτειες μέχρι να φτάσει ο Ιούνιος, αλλά νομίζω πως πλέον είμαι έτοιμη να ξεπεράσω όλες τις δυσκολίες. Ακόμη κι αν αυτές είναι η ζέστη και οι καθηγητές του πανεπιστημίου. Στην αρχή θα είναι σίγουρα δύσκολα, δεν ξεκίνησε κανένας εύκολα αλλά εύχομαι με πολύ κόπο και προσπάθεια να καταφέρω να τους καταπλήξω.

Η αίθουσα έχει αρχίσει και γεμίζει κόσμο, περισσότερο συμμαθητές μου από το σχολείο και από φίλους τους. Όλοι τους ήταν πολύ ευγενικοί και θέλησαν να με βοηθήσουν και να ακούσουν τη συναυλία μου. Δεν είμαι μόνο εγώ βέβαια αλλά είμαστε ένας μικρός αριθμός παιδιών που θέλουμε να δείξουμε τις φωνές μας. Αποφασίσαμε να κάνουμε κι ένα σύνολο στο τέλος και να είμαστε ενωμένοι σε αυτή την προσπάθεια.

Το δικό μου τραγούδι ήταν εκείνο που ξεχώρισα από την αρχή, δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να το διαλέξω. Το Chandelier της Sia είναι από τα αγαπημένα μου και ήθελα να έχω την ευκαιρία να δείξω πόσο πολύ το αγαπώ.

Μετά από ένα καταπληκτικό άνοιγμα μιας ομάδας παιδιών άρχισε ένας ένας να λέει το κομμάτι του. Ακούστηκαν τραγούδια από τη Rihanna, τη Beyonce, από τον Elvis μέχρι τον Michael Jackson. Κι όλοι είχαν προετοιμαστεί πολύ καλά για απόψε, ήμουν χαρούμενη που υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι με αγάπη για τη μουσική όπως εγώ.

Την ώρα της παρουσίασης μου άρχισα να ιδρώνω υπερβολικά από το άγχος αλλά πήρα μια βαθιά ανάσα και περπάτησα προς το βήμα. Δεν μπορώ να κάνω τώρα το λάθος μετά από ένα χρόνο προσπάθειας.

Το τραγούδι μπήκε κανονικά όση ώρα κοίταζα τον κόσμο. Έβλεπα τη μαμά μου και το μπαμπά μου στις πρώτες θέσεις, είχαν έρθει να με υποστηρίξουν παρόλο που μαλώσαμε. Αποφάσισαν να μείνουν μόνοι τους στην Ιταλία και εγώ να πάω στην Αμερική. Λίγες σειρές πιο πίσω, αναγνωρίζω τα μάτια του Έκτορα που είναι γεμάτα θαυμασμό και προσμονή. Όλη η παρέα του βρίσκεται μαζί του συνοδευόμενη από τα δικά μου κορίτσια, την Αριάδνη κι τη Φαίη.

Revenge to the BadBoyWhere stories live. Discover now