7:00 - дзеленчить будильник.
7:05 - черговий будильник.
7:10 - ну звичайно ж і ще один.
7:15 - ЗНОВУ ЦЕЙ БІСОВИЙ БУДИЛЬНИК!!!
Розплющивши очі, я побачила перед собою тьмяно освітлену кімнату. Сьогодні субота, проте я хочу почати нове життя. Літо закінчується, але це не привід страждати. Тому я вирішила встати раніше, піти на пробіжку, навести лад у домі, завести в хімчистку речі, помити авто, заїхати в супермаркет за продуктами і... Все це повна брехня. В таку ранню пору, у вихідний день, я прокидаюся тільки заради одного. "Кулінарне шоу Патрісії Кляйн". От що-що, а готувати я люблю. Тим паче, Патрісія просто богиня кулінарії.
Зібравши волю в кулак, я хутко підвелась з ліжка і рушила у ванну. В дзеркалі, якби це "дивно" не було, я щодня бачу одну й ту саму кислу міну. До речі про неї, напевно і вам потрібно розказати яка я з себе. У мене бліда шкіра і ясно-зелені очі, каштанове волосся, пухкі губи і кирпатий ніс, який я ненавиджу все своє життя. На зріст я 1.68 і за будовою тіла щось середнє між скелетом і учасниками шоу "Зважені та щасливі".
Хутко вмившись, я зібрала волосся у хвостик, взяла колонку(куховарити я могла тільки з музикою) і спустилася на кухню.
Сьогодні Патрісія готувала м'ясну запіканку з сиром і овочеве рагу. Оскільки з овочів у мене в холодильнику виявилась тільки цибуля і качан кукурудзи, я вирішила зупинитися тільки на запіканці, проте рецепт рагу записала.
Рівно о 9:30 задзвонив телефон. Він у мене щоразу дзвонив у цей час. Так мій, завжди пунктуальний, хлопець показує любов, підтримку і увагу... Ну це він каже, насправді ж просто дзвонить запитати чи буде мій брат сьогодні на репетиції їхнього рок гурту RockRabbit. Тупішої назви я в житті не чула, але вони чомусь нею пишаються. З неохотою я відповіла на дзвінок.
- Привіт, люба. Не очікувала мене почути в цей час?
- Ти оригінальний як ніколи.
-Буду вдавати ніби не розчув нотки сарказму в твоєму голосі, - засміявся Девід.
-Може сходимо кудись сьогодні?
-Котику(ненавиджу коли він так звертається), ти ж знаєш, я б з радістю, але скоро у нас дуже важливий концерт. Доречі, а твій брат вже прокинувся?
-Ні,все ще спить.
-А не могла б ти...
-Ні не могла. Якщо тобі так потрібно, то просто передзвони до нього, або прийди і розбуди, або розбий йому гітару на голові. Мені байдуже. БАЙ-ДУ-ЖЕ. Однаково на ваш виступ і вашу групу. Я просто хочу хоч один бісовий день побути з тобою, Дев. ОДИН. ЧОРТІВ. ДЕНЬ.
У відповідь я не почула нічого. Декілька секунд Девід обдумував мої слова, тому я вирішила порушити тишу:
-Пробач. Не хотіла так кричати, просто...
-Ні, ні. Ти права. Здається нам справді необхідно багато чого обговорити. Приходь сьогодні до нас на репетицію.
Я закотила очі й кинула слухавку. Невже він не розуміє навіть прямим текстом? Навіть коли наші стосунки на межі, він однаково думає тільки про гурт. Типовий Девід.
Тим не менш, я доїла, помила посуд і пішла збиратися. Сьогодні я повинна закінчити цей цирк. Байдуже як відреагують батьки, наскільки злим буде брат і як сильно благатиме Девід, я свій вибір зробила. Сьогодні ми розійдемось.
_______________________________________
Привіт всім, хто натрапив на цю історію)
Мені подобається писати, та я не знаю чи потрібно продовжувати. Пишіть у коментарях свої враження і мої недоліки💜❤
ВИ ЧИТАЄТЕ
Залишся зі мною
RomanceБетані - звичайний підліток зі своїми проблемами. Хлопець вже давно не розуміє її, батьки майже весь час у відрядженнях, а старший брат тільки й думає про свою майбутню кар'єру в світі шоу-бізнесу. Вона піклується про себе сама. Однак все змінюється...