Розділ 66

2.4K 191 18
                                    

- Так. Звісно. Так. Добре. Ваше замовлення буде готове через  тиждень. Так. Так. Ні, я не можу швидше. Зрозумійте, як мінімум не вистачить продуктів. Добре. Приїжджайте.

- Знову та божевільна? - спитала Моніка.

- Як їй пояснити, що я фізично не можу зробити замовлення на три тисячі осіб у стислі терміни?

- Забий. Нехай іншу пекарню шукає, якщо їй настільки "терміново".

- То що сьогодні робити плануєш? - спитала я, помішуючи карамель.

- Ну, в мене грандіозні плани. Спочатку я прийду додому, далі піду в душ, а потім завалюся з Джуліаном на диван у пристрасному пориві подивитися серіал.

Я голосно засміялась. Моніка і Джуліан погодилися працювати зі мною ще тоді, коли пекарня була тільки малюнком на аркуші паперу. Тепер вони через день чергуються, виходячи на зміну.

- А як у вас з Брендоном?

- Ем, здається нормально.

Моніка багатозначно глянула на мене, змушуючи продовжити.

- Ми майже не бачимось. Я в пекарні, він на зйомках. Інколи днями не перетинаємось, живучи в одній квартирі.

- А до Міранди не ревнуєш?

- Після її третього ботоксу на губи? Хочеться вірити, що Брендон радше з гумовою лялькою мені зрадить, ніж з нею.

Раптом задзвонив телефон.

- Про вовка промовка, - мовила я і відповіла. - Привіт, любий.

- Ти будеш в захваті, - почувся голос Брендона.

- Хм, цікавий початок.

- У мене для тебе сюрприз. Дома на тебе чекає сукня. Будь готова, о сьомій вечора заїду за тобою.

- Але ж у мене багато роботи, - спробувала викрутитись я.

- Нічого не хочу чути. Сукня. Сьома година. Романтичний вечір. Чекаю, - швидко сказав Брендон і поклав слухавку.

Я розгублено глянула на Моніку.

- Що робити із замовленням?

- Подумаємо про це завтра. А зараз дуй наводити марафет. Ти ж сама казала, що ви з Брендоном навіть не перетинаєтесь. Потрібно відновити романтику в стосунках, - наказовим тоном мовила Моніка.

Я усміхнулась і міцно обійняла її, а потім помчала у салон робити зачіску. Моніка права. Я вже почала сумувати за Брендом. І, по правді, все ж ревнувала його до Міранди, тому зараз просто сяяла від можливості провести цей вечір разом.

Залишся зі мноюWhere stories live. Discover now