Розділ 49

2.7K 185 3
                                    

Я розгублено дивилась на публіку.

Напередодні, Сем підштовхнув мене зі словами :

- Ти повинна туди вийти.

Тепер я стояла поруч з Патрісією і Тайлером, який, здавалося, зовсім не встиг підготувати обличчя "благородного переможеного" і стояв не менш розгублено ніж я.

- Якщо я не помиляюся, таке в нас уперше трапляється з Тайлером, чи не так, - підійшла до нього Патрісія, простягаючи мікрофон.

Його обличчя враз набуло веселого вигляду і він з усмішкою мовив:

- Ніколи не соромно програти красивій дівчині.

Напевно, мені слід було усміхнутися на це, але я все ще розгублено стояла, нічого не усвідомлюючи. Більш стурбованими ніж я, здавалася тільки дегустуюча трійка. Після оголошення результатів, вони з непідробним жалем і злістю, покинули сцену.

- І як ти зараз почуваєшся, Бетані? - спитала Патрісія.

Потрібно зібратися з думками... але ж як?

- Ну, я в легенькому шоці.

- Ой, люба, не хвилюйся, це ми помітили, - засміялася Патрісія і публіка вмить вибухла реготом.

Далі нам винесли наші призи і Патрісія урочисто мовила:

- Що ж, сьогоднішнє шоу виявилося напрочуд не передбачуваним. Хочете спробувати себе на місці учасників, або дегустаторів, чекаємо вас наступного тижня. Можливо й вам пощастить. А з вами була Патрісія Кляйн. Солодкого життя вам і хай щастить.

- Знято! - вигукнув голос одного з операторів і світло вимкнулось.

Я краєм ока побачила, як розлючений Тайлер вибіг зі сцени, а Патрісія підійшла і щось сказала Сему. За мить, той вже опинився біля мене:

- Ходімо зі мною.

Він взяв мене за руку і швидко повів за сцену. Ми зайшли в гримерку Патрісії.

- Ну що ж, молодчинка, - якось не дуже радісно сказав Сем.

- Що не так? Подумаєш, сплутали мою страву з чужою, заздриш?- з істеричним сміхом мовила я.

- Ні, Бетані, ти не розумієш. Тітка мені прошепотіла, що в цього тріо ще ніхто не вигравав. Тому вони такі легендарні. А тут ти, одним своїм Бламеже похитнула всю їхню репутацію, побудовану роками.

Залишся зі мноюWhere stories live. Discover now