Вранці мене розбудив телефонний дзвінок. Я хвилинку полежала, згадуючи всі події минулого дня і не вагаючись взяла слухавку:
- Що ти в біса собі думаєш? - кричав знайомий голос.
- Доброго ранку, Майкі.
- Бетані, ти могла хоч попередити, що збираєшся виїхати з міста? Записку залишити, або хоч словом обмовитись про це своїм друзям.
Я геть забула про них і їхнє весілля. Боже, Кейті ж розраховувала на мене. Мені стало дуже соромно через це.
- Пробач, просто... так вийшло, Майк. Як там Кейт?
- Вона дуже злиться на тебе, - не вагаючись відповів він.
Очі наповнилися вологою. Найменше за все на світі, я хотіла зашкодити комусь. Тим паче їм.
- Вибачте, - мовила я, тихо схлипуючи, а потім кинула слухавку.
Мені знову захотілося ридати, тому я прикрила рот долонею, щоб крик не вирвався на зовні. Не вистачало ще, щоб нові сусіди прийняли мене за плаксиву істеричку. Хіба ж вони зрозуміють всю мою драму?
Зануривши обличчя в м'яку подушку, я закричала, а потім мовчки продовжувала дихати просто туди. Через дві хвилини моє дихання урівноважилося, а ще через п'ять, я знову впала в сон.
Прокинулась я вже по обіді та вирішила привести себе в порядок. Почервоніле обличчя, сплутане волосся, потріскані судинки в очах. Мій зовнішній стан на сто відсотків збігався з внутрішнім.
Прийнявши душ, я вирішила оглянути квартиру, адже вчора я так цього і не зробила. Кімната, яка дісталася мені, була набагато менша за ту, в якій я прожила попередні сімнадцять років, але все ж досить простора. Все було виконано в стилі "Прованс" і мені це навіть імпонувало. Велике ліжко, парфумерний столик, книжкова шафа й світлі шпалери на стінах. Також, тут був балкон, краєвид якого, зовсім не вписувався в цю тиху атмосферу. В цілому, кімната нагадувала мені ту, в якій живуть тринадцятирічні дівчатка, з ферми, поблизу Огайо.
Вітальня теж була маленька, проте місця вистачало. Великий телевізор, м'який диван з кріслами по боках. Також, вітальня маленькими тумбочками з'єднувалась з крихітною кухнею.
Далі по коридору, розташовувалися ще трійко дверей, які належали іншим жильцям. В цілому, все було досить красиво через великі вікна, які робили квартиру візуально більшою.
Через кілька хвилин в одній з кімнат відчинилися двері й звідти вийшов хлопець, якого я вчора тут не бачила.
Одягнений він був тільки в зелені боксерки і, здавалося, зовсім не очікував побачити мене.
- Привіт, - почала я розмову.
- Салют, - відповів хлопець і тихо пройшов повз мене в сторону кухні.
- Я так розумію, ти - Колін?
- Ага.
Ну співрозмовник з нього, такий собі.
Я не пригадувала його на шоу.
На вигляд, хлопцеві було близько двадцяти. Ледь помітний прес і розкуйовджене волосся, робили його схожим на підлітка, проте легка щетина все ж видавала вік.
- Я - Бетані, ваша нова сусідка.
- О'кей, - мовив хлопець відсьорбуючи каву.
Зрозуміло, розмова в нас не склеїться, тому я просто вирішила пошукати іншу живу душу в цьому домі.
Першим, на кого я натрапила, став Джуліан. Він сидів у своїй кімнаті, тихо гортаючи якусь кулінарну книжку.
- О-о-о, ти вже прокинулась? Як життя? Наснився новий наречений, на новому місці?
Я усміхнулася:
- Тільки зграйка скажених мавпочок і Арнольд Шварценеггер.
- Ну, він ще нічого такий, - посміхнувся мені Джуліан, а потім відклав свою книжку і додав. - Я знаю, що нам потрібно сьогодні зробити. Сусідські посиденьки. Поп'ємо чай, розкажеш про себе, ми теж відрекомендуємося. Буде круто.
Я все ще не хотіла відвертих розмов, боялася, що розкажу щось зайве, або навпаки здамся занадто закритою, але Джуліан ніби прочитав мої думки, тому додав:
- І це не обговорюється.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Залишся зі мною
Любовные романыБетані - звичайний підліток зі своїми проблемами. Хлопець вже давно не розуміє її, батьки майже весь час у відрядженнях, а старший брат тільки й думає про свою майбутню кар'єру в світі шоу-бізнесу. Вона піклується про себе сама. Однак все змінюється...