Минали хвилини, години, дні.
Ось уже й цілий тиждень промайнув.
Весь цей час я провела наодинці. Мої спроби додзвонитися до Кейті не увінчалися успіхом. Вона скидала, або просто не брала слухавку. Майк поводився не менш дивно. Нещодавно він приїхав до мене, залишив сувенір, який привіз біля дверей, а потім просто відправив SMS :"Поглянь на вулицю". Звісно мені було приємно, проте набагато більше я хотіла побачити друга, а не потішитися подарунком.
У Майка була звичка привозити з подорожей те, що пов'язане з музикою. Інколи це губні гармошки або навушники. Рідше, от такі от музичні інструменти. Проте найкрутіший подарунок - це нотний зошит в якому від руки автора записані музичні чернетки. Коли я почала розбирати їх, то зрозуміла що це мелодії маловідомих пісень Нірвани. Я з дитинства обожнювала цей гурт, а тато Майка, як виявилося, товаришував з колишнім менеджером.
Зараз же на порозі стояла гітара і як би зворушливо це не виглядало, я була розлючена на Майка. Він обіцяв прийти до мене. Обіцяв бути на тій бісовій вечірці. Обіцяв підтримувати мене завжди, а зараз просто зникає. Щоразу коли я його набирала, він відповідав що зайнятий, або ігнорував.
Просто чудово. Ні друзів. Ні підтримки. Клас.
Гаррі весь час проводив на репетиціях і зустрічалися ми тільки вранці.
Інколи з вікна я бачила Адама, але одразу відводила погляд. Я забороняла собі про нього думати. Мені начхати на його життя. Нехай хоч подорожує з цирком "ШАПІТО", або вирішує переспати з усіма жінками Америки. Байдуже.Девід майже щодня надзвонював, але я не хотіла з ним спілкуватися. Останнє чого мені хотілося - вислуховувати про наше щасливе минуле.
От так і промайнуло моє літо.
Ще одна осінь. Ще одне нове життя. Звучить не погано, чи не так?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Залишся зі мною
Любовные романыБетані - звичайний підліток зі своїми проблемами. Хлопець вже давно не розуміє її, батьки майже весь час у відрядженнях, а старший брат тільки й думає про свою майбутню кар'єру в світі шоу-бізнесу. Вона піклується про себе сама. Однак все змінюється...