- Звісно їдь. Не відомо коли тобі ще випаде такий шанс. Навіть не роздумуй, - мовив Адам, поцілувавши мене в маківку, в той час як я наминала пончик.
- Тобто ти не злишся? Ми ж домовлялися разом провести вихідні, - мовила я, піднімаючи одну брову.
- Бетані, у нас з тобою ще все життя попереду. Їдь і не роздумуй.
- Ти найкращий, - сказала я і, підстрибнувши, поцілувала його.
Адам засміявся:
- Ей, ти ж вся в цукровій пудрі.
- Це вас бентежить, містере Еванс?
- Аніскілечки, - грайливо відповів він і підхопив мене на руки, все ще цілуючи.
Тато закінчив свої зйомки трохи раніше, тому щоб перегнати графік, вони з усією командою, вирушили на іншу локацію вже через одинадцять днів, замість обіцяних шістнадцяти.
За цей час між нами щось змінилося. Ми, ніби як, стали ріднішими. Таке взагалі можливо? Тато пообіцяв мені знайомство з Рітою, а я, у свою чергу, заприсяглася мамі наперед незлюбити її легендарні лимонні кексики.
Швидкий від'їзд батьків найбільше тішив мого брата. Бачили б ви як завзято він допомагав їм пакувати речі. За цей період Гаррі жодного разу не з'являвся на репетиціях, за що на нього сильно злилася його група, адже шоу, до якого вони готувалися близько року, вже от-от мало відбутися.
У Адама справи теж йшли в гору. Пам'ятаєте модель про яку я вам розповідала? Так от, вона порекомендувала його в компанію Ralph Lauren і вже от-от мало відбутися перше стажування.
Кейті та Майк також не гаяли часу. Останній тиждень я майже щодня проводила з Кейті, допомагаючи з підготовкою до весілля.
- Все треба зробити якнайшвидше. Я не хочу виглядати у весільній сукні як сніговик, - бідкалась вона.
Майк майже весь час проводив за майструванням дитячої кімнати. Вони вирішили не дізнаватися стать дитини, та й термін ще був замаленький, але готувалися завчасно, тому й вибрали кремовий колір, який підійде як хлопчику, так і дівчинці. Виглядає чудово.
P. S. Хочете секрет? Вгадайте хто буде хрещеною майбутнього карапузика.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Залишся зі мною
Любовные романыБетані - звичайний підліток зі своїми проблемами. Хлопець вже давно не розуміє її, батьки майже весь час у відрядженнях, а старший брат тільки й думає про свою майбутню кар'єру в світі шоу-бізнесу. Вона піклується про себе сама. Однак все змінюється...